اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فارسان:

استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا بود

استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا بود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگو گیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی بکوشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، مسلم آذریان در بیست و نهمین یادواره شهدا شهر چلیچه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست چراکه موجب زنده نگه‌داشتن راه و رسم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ساز است.
 
وی برگزاری یادواره شهدا را تزریق حیات به کالبد جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانست و افزود: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را بر مشتاقان ولایت تبیین کرده‌اند.
 
وی بابیان اینکه شهدا با بندگی خدا و با راه روشن انتخاب‌شده خود به این مقام نائل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی 4 اصل پایدار انقلاب سرافراز و پرافتخار ما است که به‌واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به‌دست‌آمده است که باید با سعی و تلاش در حفظ و صیانت آن با تمام توان بکوشیم.
 
وی با تأکید بر اینکه یادواره شهدا باید محفلی برای تبیین راه و سیره شهدا قرار گیرد و نسل حاضر بتوانند بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگو گیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی بکوشیم.
 
وی همچنین گفت: ارزش‌گذاری به مجالس یاد شهدا، ارج‌گذاری به مقدسات اسلام و احکام دینی است و امت همیشه درصحنه همواره شهدا را فراموش نکرده و مجالس شهدا را گرم نگه می‌دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه