اخبار داغ

آغاز به کار دفتر موکب احمدبن موسی در حرم شاهچراغ

آغاز به کار دفتر موکب احمدبن موسی در حرم شاهچراغ
امیری‌نژاد مسئول کمیته موکب احمدبن موسی(ع) واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بعد از وقف چند ماهه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، دفتر موکب احمدبن موسی(ع) واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بعد از وقف چند ماهه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

میلاد امیری‌نژاد، مسئول این کمیته با اعلام خبر فوق گفت: به یاری خدا دفتر موکب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) طی ایام دهه اول محرم‌الحرام کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این دفتر در ایام محرم همه روزه از ساعت 16 الی 21 و بعد از آن نیز از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت است.

امیری‌نژاد با یادآوری این نکته که موکب احمدبن موسی(ع) یک موکب مردمی است و تمام هزینه‌های آن از محل نذورات مردمی تأمین می‌شود، گفت: خیران و عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند نذورات خود را جهت کمک به این موکب با مراجعه به دفتر مذکور اهدا کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: کسانی که علاقه به خدمت به زائران امام حسین(ع) نیز دارند می‌توانند در ساعت مقرر شده به این دفتر مراجعه کرده و نام‌نویسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه