اخبار داغ

در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان عنوان شد؛

دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ انقلاب است

دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ انقلاب است
صبح امروز و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان در بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛صبح امروز  آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان در نخستین روز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان, راه آرمان, ,

در این آئین حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدایی سرپرست استانداری کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر نادر علیدوست فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار رضا بنی اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان نیز حضور دارند.

,

, , , ,

 در این آئین تمامی نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قدرت نظامی در استان کرمان را به رخ دشمن می‌کشاندند و آخرین دستاوردهای نیروی مسلح به نمایش گذاشته می‌شود.

,

, , ,

امیر نادر علیدوست صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان گفت:  ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و جانفشانی‌های آنها است و هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی زنان و مردان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.

,

وی با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) افزود: حضرت سیدالشهدا(ع) مظهر اقتدار اسلام است و رزمندگان اسلام در راه دفاع از اسلام به امام حسین(ع) تاسی کرده و با بهره‌گیری از پیام عاشورا در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند.

,

, , ,

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم و اقشار مختلف جامعه است و به هیچ حزب و گروه سیاسی وابستگی ندارد گفت: همه نیروهای مسلح تحت امر و فرماندهی رهبر معظم انقلاب خدمت سربازی می‌کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور ما است خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران ابهت و دندان دشمن را شکستند و استکبار جهانی را تو دهنی زدند.

,

, ,

امیر علیدوست با بیان اینکه امروز به برکت دفاع مقدس استقلال و اقتدار ایران به رخ جهانیان کشیده شده است افزود: بعضی‌ها که جنگ و دفاع مقدس را زیر سوال می‌بردند امروز می‌بینند که برکات دفاع مقدس چگونه اثر خود را گذاشته و پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز در آمده است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه دستآوردهای نظامی کشور از برکات دفاع مقدس است و جمهوری اسلامی ایران با هشت سال دفاع مقدس بیمه شده است گفت: امروز ارتش ایران از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا است و هم در زمین و هم در هوا و دریا به اقتدار لازم رسیدیم.

,

, ,

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سپاه پاسداران نیز امروز در سراسر دنیا آماده جانفشانی هستند افزود: شهدای مدافع حرم از این شهدا هستند و قدرت موشکی کشور را به اوج رساندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه