اخبار داغ

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح استان در سمنان برگزار شد +تصاویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان در سمنان برگزار شد +تصاویر
مراسم رژه نیروهای مسلح استان سمنان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مقامات و فرماندهان نظامی استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح استان سمنان در سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این مراسم که صبح امروز در بلوار شهید نوروزی سمنان برگزار شد، چاوشی استاندار سمنان، همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم استان و جمعی دیگر از مقامات ارشد استان سمنان حضور داشتند.

,

استاندار سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران به منظورارتقای نیروی بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

,

سید شهاب‌الدین چاوشی با یادآوری مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی در طول دفاع مقدس افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده دفاع از میهن عزیزمان هستند.

,

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی در بین جوانان گفت: به برکت اهل بیت عصمت و طهارت، این توطئه دشمنان نیز با شکست مواجه خواهد شد.  

,

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم، یگان‌های منتخب پیاده و موتوری بسیج، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان سمنان با رژه از مقابل جایگاه، توان دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه