اخبار داغ

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت:

رسانه ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء امنیت شهروندان هستند

رسانه ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء امنیت شهروندان هستند
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت رسانه ها را بازوی توانمند پلیس در ارتقا امنیت شهروندان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رضا محمدرضایی همزمان با ششمین روز از برنامه های هفته ناجا با بیان اینکه رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم دارای پنانسیل بالایی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و آگاه سازی مردم می باشند،گفت:  رسانه ها نقش ویژه ای در جلب اعتماد افکار عمومی و ارتقاء امنیت شهروندان بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی خاطر نشان کرد: باور داریم فقط با اقدامات پلیسی محض،  قاطع و قانونی نمی توان به نتیجه رسید بلکه در کنار این کارها باید فرهنگ سازی کنیم تا آگاهی مردم بالا برود و در این راستا رسانه ها  تاثر گذارند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد.: رسانه ها در کنار اطلاع رسانی باید به ارتقاء فرهنگ جامعه کمک کنند تا آسیب ها کمتر شود و آگاهی افراد بیشتر شده و امنیت و احساس امنیت تقویت شود.

,

وی با اشاره به فعالیت های اثربخش خبرنگاران در تهیه اخبار و درج مطالب آموزشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه فضای سایبری گفت: خبرنگاران و رسانه‌های گروهی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ های مؤثری در بحث آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند و تعامل پلیس و رسانه ‌‌در عصر کنونی که فناوری های ارتباطی بویژه در حوزه فضای سایبر گسترده شده می تواند جلوی بسیار از آسیب ها و حتی جرائم ناآگاهانه را بگیرد.

,

محمدرضایی همچنین صداقت و امانت داری را مهم ترین رسالت خبرنگاری دانست و تاکید کرد: خبرنگاران و روزنامه نگاران در انتشار اخبار و گزارش های خود باید به این دو مقوله توجه ویژه و خاص داشته باشند.

,

این مقام مسئول با اشاره بر نظم و امنیت کامل در شهرستان و کاهش چشمگیر جرائم بر تعامل بیشتر جهت انعکاس فعالیت های این فرماندهی در راستای آگاه سازی افکار عمومی و مشارکت رسانه ها در گزارش به موقع و دقیق اخبار و ارائه آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید و نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه و نظام با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی را از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار دانست.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت در پایان ضمن قدردانی از  همکاری اصحاب رسانه با پلیس در راستای ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی تصریح کرد: رسانه ها با تاثیری که بر اذهان عمومی می گذارند می توانند در پیشبرد اهداف جامه به سمت سلامت و کاهش آسیب ها کمک کنند.

,

لازم به ذکر است در پایان این نشست خبری از خبرنگاران  فعال در عرصه نظم و امنیت شهروندان به پاس همکاری با پلیس با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه