اخبار داغ

​دبیر ستاد زائرین غیرایرانی اربعین سپاه:

مردم و مسئولان در خدمت زائران پاکستانی اربعین هستند

مردم و مسئولان در خدمت زائران پاکستانی اربعین هستند
دبیر ستاد زائرین غیرایرانی اربعین سپاه گفت: مردم و مسئولان در استان سیستان وبلوچستان خود را خادم زائران پاکستانی اربعین می دانند و به این خدمت افتخار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوب سلیمانی معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج که به منظور بازدید از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین به مرز میرجاوه سفر کرده بود در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان در پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین جزو نکات مثبت در استان سیستان وبلوچستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: خوشبختانه در این استان همه مردم، مسئولان و عشایر نگاه شان این است که خادم زوار اباعبدالله الحسین(ع) هستند و به این خادمی نیز افتخار می کنند که جای تقدیر دارد.

,

وی تاکید کرد: عشق به امام حسین(ع) و خدمت رسانی به زوار آن حضرت در قلوب تمامی مومنین است و به همین دلیل باید این موضوع در سطح جامعه گسترش پیدا کند و مردم نقش پررنگ تری در پذیرایی از زوار داشته باشند چون در هر جایی که مردم نقش آفرینان اصلی بودند شاهد اجرای کارهای بزرگی بوده ایم.

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: زائری که از کیلومترها دورتر و از کشوری دیگر به همراه خانواده و فرزندان خردسال خود عزم سفر می کند تا به زیارت عتبات عالیات نائل شود عاشق امام حسین(ع) است و این عشق و مغناطیس حسینی است که همه را به این سمت جذب می کند و این امر در کنار وحدت و همدلی مردم و مسئولان در خدمات رسانی به زوار جلوه هایی وصف نشدنی را رقم زده که نیازمند تقویت بیشتر است.

,

دبیر ستاد زائرین غیرایرانی اربعین اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه نیز با نگاه تکلیف و وظیفه در کنار سایر دستگاه ها به ستاد استقبال از زائران کمک می کند و از هر امکانی که وجود داشته باشد در راه خدمت رسانی دریغ نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه