اخبار داغ

بخش فلارد میزبان برگزاری اجلاس نماز شهرستان لردگان شد

بخش فلارد میزبان برگزاری اجلاس نماز شهرستان لردگان شد
با برنامه ریزی و هماهنگی های ستاد اقامه نماز شهرستان لردگان، مراسم اجلاس نماز شهرستان لردگان در تاریخ 28 آبان 97 در بخش فلارد شهر مال خلیفه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز؛ طی برنامه ریزی و هماهنگی های ستاد اقامه نماز شهرستان لردگان، مراسم اجلاس نماز شهرستان لردگان در تاریخ  28 آبان 97 در بخش فلارد شهر مال خلیفه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

حجت الاسلام تاجزاد امام جمعه و دبیر شورای اقامه نماز شهرستان لردگان، در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز شهرستان در سال جاری و اقدامات صورت گرفته را ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری نسبت به اهمیت نماز جماعت و اهتمام مسئولین به نماز اول وقت و جماعت تاکید نموده و برگزاری نماز جماعت با حضور حداکثری کارکنان دستگاههای اجرائی را خواستار شدند.

وی افزود: شهرستان لردگان ولایت مدار و مومن و معتقد به احکام الهی است و همیشه اجلاسیه های نماز آن با شکوه بر گزار می شود که جای تقدیر و تشکر از مسئولین ذیربط دارد.

در پایان برهان حسین پور آقایی فرماندار شهرستان لردگان گفت: برای بر گزاری این اجلاسیه در بخش فلارد تمام دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد اقامه نماز هستند و در شهرستان لردگان اکثر اداراتی که جمعیت کارکنان آنها از ده نفر بالاتر می باشد در ادارات خود نماز جماعت اقامه می کنند و در مدارس ما هم به بحث نماز و بر گزاری نماز جماعت اهمیت ویژه داده می شود.

انتهای پیام/
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه