اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خبر داد:

بازداشت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی/ اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی از اتهامات این مدیر اقتصادی است

بازداشت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی/ اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی از اتهامات این مدیر اقتصادی است
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از بازداشت و معرفی به زندان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی به جرم اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی شب گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مسلم محمد یاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر در همین باره اظهار کرد: پس از تحقیقات چند ماهه سازمان بازرسی استان نسبت به سوء جریان در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، جرایم اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,  مسلم محمد یاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر در همین باره اظهار کرد: پس از تحقیقات چند ماهه سازمان بازرسی استان نسبت به سوء جریان در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، جرایم اختلاس، تصاحب و تضییع اموال دولتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کشف شد.,

یاران گفت: شب گذشته قرار بازداشت برای او صادر و او به زندان معرفی شد.

,

وی خاطر نشان کرد: اتهامات او در حال رسیدگی است.

,

وی با تصریح بر این مطلب که برخورد با گلوگاه های فساد در دستور کار دستگاه قضا است،مدیران دستگاه های اجرایی استان را مخاطب قرار داد و توصیه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان در چهارچوب قانون عمل کنند.

,

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در بخشی دیگر از سخن خود از دستگیری چهار شکارچی و بازداشت آنان به جرم شکار در پارک ملی گلستان و اقرار یک نفر از این دستگیرشدگان به قتل محیط بان این پارک نیز اشاره کرد.

,

وی افزود: به زودی کیفر خواست این پرونده صادر خواهد شد.

,

وی در خاتمه از ارجاع شکوائیه ها به دستگاه قضا از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی خبر داد و گفت: از ابتدای آبان ماه جاری روند ارسال شکوائیه ها به دستگاه قضا از طریق این دفاتر خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

,

یاران توسعه عدالت قضایی و کاهش رفت و آمد ها به دستگاه قضا از مهمترین اهداف این امر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه