اخبار داغ

امروز ثبت شد؛

خروش مردم پایتخت شور و شعور حسینی علیه استکبار جهانی/ حضور باشکوه؛ پاسخ ملت ایران به تحریم‌های "ترامپ"

خروش مردم پایتخت شور و شعور حسینی علیه استکبار جهانی/ حضور باشکوه؛ پاسخ ملت ایران به تحریم‌های "ترامپ"
مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان امسال نیز با خروش خود در راهپیمایی 13 آبان استکبار جهانی را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی این سرزمین برای ملت غیور ایران، یادآور چهار دهه مقاومت و ایستادگی مردمی مؤمن، انقلابی و ولایتمدار است که با فریاد "هیهات منا الذله" همراه شده و با شکوه و عظمتی فراتر از گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

ملت ایران وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی حول محور "ولایت فقیه" و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان دانسته و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر اتحاد میان آحاد جامعه و مسوولان دلسوز کشور تاکید کردند.

,

مردم همیشه در صحنه زنجان امروز در جای جای این استان با حضور در راهپیمایی 13 آبان به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی جواب دندان شکن دادند.

,

 روز13  آبان یکی از روزهای درخشان در تاریخ نظام اسلامی است،این روز یاد آور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشته است. 

,

در این روز فراموش نشدنی سه واقعه مهم روی داد که یکی تبعید حضرت امام خمینی(ره)، روز دانش آموز و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است. 

,

نام حسین فهمیده به عنوان الگویی برای جوانان جامعه بر تارک 13 آبان می درخشد.این نوجوان با درک اهمیت مبارزه علیه دشمن با بستن نارنجک به خود برای دفاع از نظام اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

,

این روز در تقویم کشور به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است،تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش‌ آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان خط امام سه واقعه مهمی هستند که در 13 آبان رخ داده است.

,

امروز هم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور اقشار مختلف استان زنجان از پیر و جوان، دانشجو و استاد، دانش آموز و معلم، بسیجی و مردم برگزار شد تا مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان ،نقش خود را در زمینه استکبار ستیزی به نمایش بگذارند.

,

مردم زنجان نیز از ساعت 9.30 با حضور در محل راهپیمایی مسیر چهار راه امیر کبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) را راهپیمایی کرده و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود" انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی اعلام کردند.

,

مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان در همه روستاها و شهرهای استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار و در این روز بزرگ و تاریخی مردم ولایتمدار و شهید پرور پایتخت شور و شعور حسینی با حضور در این راهپیمایی یک بار دیگر همدلی و همزبانی خود را به جهانیان نشان دادند.

,

برگزاری برنامه هایی همچون قرائت بیانیه‌ های دانش‌آموزی و دانشجویی در طول مسیر،اجرای سرود دانش ‌آموزی و شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی این راهپیمایی را شکوه بیشتری داد.

,

حضور با بصیرت، آگاهانه و مقتدرانه مردم ایران در صحنه حمایت و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز در همه استان های کشور به ویژه استان زنجان به نمایش گذاشته شد.

,

 راهپیمایی سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در زنجان بار دیگر همچون گذشته پرشور و با صلابت برگزار شد تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مستکبران بدانند مردم مسلمان ایران هرگز از اعتقادات ظلم ستیزانه خود دست برنمی دارند. 
در پایان این آیین ضمن قرائت قطعنامه تظاهرات سراسری یوم الله 13آبان ماه روز ملی استکبار جهانی در 10 بند دانش آموزان و حاضران در مراسم با ندای الله اکبر آن را تایید کردند. 
گزارش های دریافتی از شهرها و بخش های محتلف استان زنجان حاکی از برگزاری راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور چشمگیر مردم در این مناطق است.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه