اخبار داغ

سخنگوی سپاه پاسداران:

امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فروپاشی حامیان آمریکاست

امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فروپاشی حامیان آمریکاست
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فروپاشی حامیان آمریکا و افول آن در جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سردار رمضان شریف امروز در جمع راهپیمایی ضداستکباری مردم لرستان در یوم الله 13آبان ماه با بیان این که راهپیمایی 13آبان امسال شرایط ویژه تری نسبت به سال های گذشته دارد، گفت: آمریکایی ها با یک طراحی به زعم خودشان حساب شده می خواستند مردم ایران را در حمایت از حقوق بشرآمریکایی علیه نظام جمهوری اسلامی به خیابان ها بکشانند و بگویند که کارشان در13آبان ماه58 اشتباه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: خداوندمتعال در طی این سال ها روند امور را به سمتی پیش برده است که 13 آبان ماه روز اتحاد و انسجام ملت ایران در مخالفت با آمریکا بوده است.

,

 

,

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این که خیابان های ایران اسلامی همواره در 13 آبان های باشکوهی را به خود دیده اند، گفت: صاحب این انقلاب و نظام حضرت ولی عصر(عج) است که به فضل الهی باید نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود اما آمریکایی ها قادر به درک این موضوع نیستند.

,

 

,

سردارشریف با تأکید بر این که ما شاگردان مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هستیم، اظهارداشت: از آمریکایی هایی که قادر نیستند تحولات کشورما را پیش بینی کنند بیش از این انتظاری نیست چراکه همه توطئه هایشان با اتکا به رهبری، ملت به پاخاسته و تقدیم بیش از 200هزارشهید پایه های نظام را مستحکم و طراحی آمریکایی ها را به فرصت های نو تبدیل کرده اند.

,

 

,

وی خطاب به آمریکای جنایتکار تصریح کرد: ما می دانیم و به خوبی درک کردیم که چگونه از گروهک های تجزیه طلب و عناصر نفوذی وابسته به طراحی کودتا علیه انقلاب استفاده کرده اید و برای ما ملموس بود که چگونه صدام و سازمان منافقین را پشتیبانی کردید و داعش را به وجود آوردید که آبروی پیامبراسلام(ص) را با رفتارهای خشونت آمیز به بازی گرفت.

,

 

,

 سخنران ویژه راپیمایی 13آبان در خرم آباد گفت: نخبگان سیاسی آمریکا به خوبی می دانند که در این 40سال آمریکا داشته های زیادی را  در مصاف با انقلاب اسلامی و اراده آهنین ملت ایران از دست داده اند هرچند که رسانه هایشان ساز دیگری می زنند.

,

 

,

سردارشریف خطاب به دولت آمریکا خاطرنشان کرد: آن روز  که همه چیز داشتید و دست مردم ایران خالی بود چه گلی به سر طرفدارانتان زدید که امروز با همه نداشته هایتان و داشته های ما عربده می کشید.

,

 

,

به گفته وی به برکت خون شهیدان و رهبری فرزانه انقلاب  قدرت مسلط دفاعی و نظامی منطقه هستیم و هرکس که چشم طمع به ایران اسلامی را داشته باشد به سرنوشت صدام دچار خواهیم کرد.

,

 

,

وی خطاب به دانش آموزان لرستانی حاضر در مراسم گفت: دانش آموزان عزیز شما در استان لرستان با تقدیم بیش از 6هزارشهید آمریکایی ها را همواره به عقب راندند و شما شاهد هستید که امروز روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فروپاشی حامیان آمریکا و افول آن در جهان است.

,

 

,

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این که امروز هژمونی آمریکا فروپاشیده است،اظهارداشت: به فضل الهی و به برکت مقاومت، ایستادگی، درایت و هوش ملت ایران آمریکایی ها در مقابل ایرانی اسلامی زانو زدند.

,

 

,

سردار شریف بیان کرد: آمریکایی ها بدانند اگر کوچکترین  مانعی در دستیابی ایران اسلامی به اهدافش به وجود بیاورند به شدیدترین وجه ممکن تنبیه خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه