اخبار داغ

مدیرکل ارشاد گلستان در نشست خبری؛

آیت الله نورمفیدی از ذخائر فرهنگی کشور است / کار ارشاد فقط کنسرت نیست

آیت الله نورمفیدی از ذخائر فرهنگی کشور است / کار ارشاد فقط کنسرت نیست
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت : همه نمایشنامه ها توسط کارگروه ارزیابی و حراست خط به خط خوانده شده و مورد بازبینی قرار می گیرند ، ضمن اینکه نباید هم انتظار داشته باشیم که همه نمایش ها و تئاترها با تم مذهبی انجام بشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان صبح امروز دوشنبه 14 آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد :تعداد آثار رسیده به جشنواره پویانمایی رضوی استان گلستان 71 درصد رشد داشته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,

کشمیری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره امروز 14 ابان ماه به پایان می رسد ، افزود : مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی 22 آبان ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود .

,

وی تصریح کرد : استانهای گلستان ، قم ، خوزستان ، گیلان ، تهران ، یزد ، خراسان رضوی ، فارس ، آذربایجان غربی ، اصفهان در این جشنواره شرکت کرده اند .

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در ادامه به روز شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت : در استان گلستان ایت الله نورمفیدی که از ذخائر فرهنگی کشور هستند ریاست شورای فرهنگ عمومی را بر عهده داشته و بنده به عنوان دبیر این شورا فعالیت می کنم .

,

کشمیری در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص چرایی عدم دعوت رسانه ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی افزود : به دنبال این هستیم که از حضور رسانه ها به عنوان بازوان اصلی پیشبرد فعالیتها در شورای فرهنگ عمومی استفاده کنیم و این بحث مطرح شده است .

,

وی در بخش دیگری از سوال این پایگاه خبری در خصوص کم کاری ارشاد در مباحثی چون حجاب و عفاف ، ترویج ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر و توجه زیاد به مباحثی چون کنسرت، گفت : اینگونه نیست که ارشاد فقط کارش کنسرت باشد ، کارهای دیگری هم انجام شده مثلا ما در همین ایام محرم و صفر 100 برنامه با مبحث عاشورا داشتیم .

,

کشمیری اضافه کرد : در موضوع قرانی نیز تصمیم های خوبی گرفته شد و بنا داریم برای اولین بار جمع آوری و شناسایی و مسابقه بین مداحان خانم و یک مسابقه قاریان قران کریم ویژه خانم ها در استان برگزار شود .

,

این مقام مسئول با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گفت : در نظر داریم با ارائه طرحی ، استان گلستان را پایتخت فرهنگی اقوام ایران انتخاب و معرفی کنیم چون بیش از 15 قوم در این استان با همدیگر زندگی می کنند .

,

مدیر کل ارشاد گلستان در پاسخ به سوالی در خصوص نظارت بر نمایشنامه های اجرا شده توسط ارشاد استان ، تاکید کرد : همه نمایشنامه ها توسط کارگروه ارزیابی و حراست خط به خط خوانده شده و مورد بازبینی قرار می گیرند ضمن اینکه نباید هم انتظار داشته باشیم که همه نمایش ها و تئاترها با تم مذهبی انجام بشود بلکه باید یک سری جذابیت هایی هم با طعم ظنز و ... باشد تا مخاطبین جذب شوند .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه