اخبار داغ

کنایه سنگین مربی به مسئولان باشگاه ایرانجوان:

رستوران به بازیکنان ما غذا نمی دهد/ هوا سرد و بازیکنان بدون گرمکن

رستوران به بازیکنان ما غذا نمی دهد/ هوا سرد و بازیکنان بدون گرمکن
محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر بار دیگر از مسئولان باشگاهش انتقاد کرد و گفت:تا این مشکلات حل نشود، وضعیت به همین منوال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر بار دیگر از مسئولان باشگاهش انتقاد کرد و گفت: تا این مشکلات حل نشود، وضعیت به همین منوال خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سرمربی ایرانجوان تاکیید کرد: وزیری مدیر عامل باشگاه ما تنها است یا دلش نمی خواهد به تیم کمک کند و هیچ مسئول یا مدیری سر تمرینات ما حاضر نمی شود، همه وعده هایی که به من داده شد هیچ کدام انجام نشد  و تازه دو روز است که رستوران به بچه ها غذا هم نمی دهد!

,

نوازی ادامه داد:همچنان آب معدنی سر تمرینات ما نیست،هوا سرد شده اما بازیکنان لباس گرم ندارند و همچنان مشکلات تکراری ایرانجوان ادامه دارد هفته پیش که با مس کرمان بازی داشتیم و سه امتیاز هم گرفتیم و از انها خواستم به بچه ها پاداش بدهند که یک چک شش میلیون تومانی برای همه تیم دادند که پاس نشده است.

,

, ,

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: اگر مشکلات حل نشود ،وضعیت از این هم بدتر خواهد شد و وقتی بازیکن ناهار نخورد شرایط باز هم بدتر می شود.نهایت تیم نتیجه نمی گیرد و به من نوازی می گویند دیگر نیا اما تکلیف بازیکنان جوان تیم چه می شود؟!

,

محمد نوازی  گفت: من همه تلاشم را برای بهتر شدن تیم از نظر فنی خواهم کرد اما تا این مشکلات حل نشود از من بزرگتر هم نمی تواند کاری برای ایرانجوان انجام دهد.

,

وی تصریح کرد:من یک ماه و نیم است در بوشهرم، بازیکنان نیز چند ماه است یک ریال نگرفته اند! هم شنیدم یک جلسه هیات مدیره قرار است برگزار شود اما فکر نمیکنم اتفاق خاصی رخ دهد و من هم بعید است با این شرایط دیگر بتوانم دوام بیاورم! از لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی ما باشگاه است ،اصلا باشگاهی  وجود ندارد ! فقط هر وقت نامه ای باشد کلید را می آورند در را باز میکنند و بعد هم در را میبندند! شاید نتیجه ای مقطعی گرفته شود اما در ادامه باز هم دچار مشکل خواهیم شد.

,

نوازی در پایان گفت: تشکر از شماها که باعث می شوید مردم و مسئولان صدای ما بشنوند . امیدوارم بالاخره یک اتفاق خوب برای ایرانجوان رخ دهد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه