اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان:

ارتباط صنعت با دانشگاه راضی کننده نیست‏/ ارتباط بخشهای مختلف جامعه با دانشگاه باید تقویت شود

ارتباط صنعت با دانشگاه راضی کننده نیست‏/ ارتباط بخشهای مختلف جامعه با دانشگاه باید تقویت شود
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه راضی کننده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن طغرانگار در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اهداف دنبال شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف ما در دانشگاه بالا بردن کیفیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه کیفیت گرایی شعار اصلی دانشگاه علمی کاربردی است، ابراز کرد: اثرات هر گونه افت در کیفیت دانشگاه‌ها به نظرم با پالسهای شدیدی به خود جامعه برخواهد گشت.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه نیروی انسانی ابزار توسعه است، گفت: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان بال مهارتی آموزش عالی اهداف متفاوت‌تری را دنبال می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه اکنون ما به سمت توسعه گرایی حرکت می‌کنیم، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا ارتباط مان را با جامعه بیشتر کنیم، متاسفانه ارتباط بخشهای مختلف جامعه با دانشگاه انتظارات را برآورده نکرده است.

,

طغرانگار با تاکید بر اینکه ارتباط صنعت با دانشگاه راضی کننده نیست، تصریح کرد: حتی در دانشگاه زنجان دفتر ارتبط صنعت با دانشگاه به صورت شکلی ایجاد شده اما در محتوا رضایت‌ها جلب نشده است.

,

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم تا پیوند صنعت با دانشگاه را قوی تر کنیم، افزود: در استان زنجان حدود پنج هزار نفر در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می‌کنند.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه این دانشگاه بر پایه مهارت ایجاد شده است، اظهار کرد: ما هیچ وقت به دنبال فلسفه بافی و مهارت‌های نظری نبودیم بلکه در عمل تکنسین‌هایی را تربیت کرده‌ایم.

,

وی با بیان اینکه ممکن است هر مجموعه مقداری از اهداف خود دور بیفتد، ابراز کرد: این موضوع نیز ممکن است در دانشگاه علمی کاربردی وجود داشته باشد اما ما تمام تلاش مان را می‌کنیم.

,

طغرانگار با اشاره به اینکه وجود محیط واقعی کار از الزامات دانشگاه جامع علمی کاربردی است، گفت: ما به دنبال تحقق یافتن فلسفه اصلی دانشگاه که همان مهرات آموزی است، هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه