اخبار داغ

محموله یک میلیاردی گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد/افزایش سوخت قاچاق در آبهای ساحلی

محموله یک میلیاردی گازوئیل قاچاق در عسلویه کشف شد/افزایش سوخت قاچاق در آبهای ساحلی
فرماندهی دریابانی استان بوشهرگفت: 61 هزار لیترسوخت قاچاق در بندر کنگان از توابع این استان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، سردار ولی الله رضایی نژاد فرماندهی دریابانی استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این محموله سوخت قاچاق با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پایگاه دریابانی کنگان در عملیات مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، سایر اقلام ممنوعه و کنترل ورود و خروج آبهای خلیج فارس کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف  61 هزار لیتر سوخت قاچاق در این عملیات خبر داد و گفت: در کشف این قاچاق 17 نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی کنگان شدند.

,

سردار رضایی‌نژاد انتقال سوخت قاچاق یاد شده به خارج از مرز برای فروش را از اهداف قاچاقچیان دانست و افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان سوخت را به خارج از مرزهای کشور انتقال داده و سپس به فروش برسانند.

,

رضایی نژاد اضافه کرد: در این عملیات ۱۷ نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

,

فرمانده دریابانی استان بوشهر از افزایش کشفیات سوخت قاچاق در آبهای استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: در 7 ماه امسال بیش از 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای ساحلی استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

,

وی تاکید کرد: دریابانی در شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی ضمن حفاظت و حراست از مرزهای کشور، با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

,

سردار رضایی‌نژاد موفقیت ماموریت‌های دریابانی را  با تعامل مردم دانست و گفت: همکاری مردم، ساحل نشینان و مرزنشینان  استان بوشهردر مبارزه با پدیده شوم قاچاق قابل تقدیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه