اخبار داغ

شهردار اهرم:

شهرداری اهرم الکترونیک می شود

شهرداری اهرم الکترونیک می شود
شهردار اهرم گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیک در اهرم باعث تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، قاسم شکوه شهردار اهرم در گفتگو با اصحاب رسانه تنگستان گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیک در اهرم باعث تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شکوه تصریح کرد: تمام مراحل اجرای طرح اتوماسیون اداری و بایگانی الکترونیک بدست نیروهای متخصص بومی صورت گرفته است.

,

وی ادامه داد: 7هزار پرونده ساختمانی و ۲هزار پرونده حقوقی شهرداری اسکن و در بایگانی الکترونیک شهرداری محافظت خواهد شد.

شکوه شهردار اهرم گفت: با توجه به فقدان سیستم بایگانی الکترونیک و مدون و قابل اعتماد در سنوات گذشته در شهرداری که بعضاً باعث مفقود شدن إسناد به ویژه اسناد و پرونده های حقوقی که ضربات جبران ناپذیری را به مجموعه مدیریت شهری وارد کرده بر آن شدیم تا با مجوز شورای اسلامی نسبت به راه اندازی و فعال نمودن سیستم اتوماسیون اداری و بایگانی الکترونیک اقدام کنیم.

,
,
,

وی افزود : سیستم اتوماسیون یک پدیده جهانی است که به موازات ناکارآمدی نظام بورکراسی رشد و پیشرفت کرده و شیوه‌ای است که می‌داند نظام اداری گذشته، جوابگوی خواسته‌های شهروندان و متقاضیانش نیست.

,

شکوه بیان کرد: با راه اندازی اتوماسیون اداری شبهه رانت خواری و فساد اداری در سیستم شهرداری از بین خواهد رفت.

,

شهردار اهرم اظهار داشت: هدف از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم، شفاف سازی و حذف رانت‌خواری و فساد در سیستم اداری شهرداری بوده است که تمامی عملیات اجرایی آن توسط نیروها و متخصصین بومی انجام شده است.

,

شکوه خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی اتوماسیون اداری الماس گام تحت وب که در شهردارهای شیراز و مشهد و تمامی بانکها و همراه اول نصب شده است.

,

, ,

وی ادامه داد: آرشیو الکترونیکی الماس گام جهت اسکن و الکترونیکی کردن تمامی پرونده های شهرداری، نصب و راه اندازی سه سرور اچ پی در اتاق ای تی شهرداری جهت نگهداری و نصب تمامی برنامه ها و نرم افزارها ازجمله حسابداری و درامد وشهرسازی و عمرانی و بایگانی، نصب و راندازی شبکه سخت افزاری بین تمامی اتاقها جهت ارتباط باهم دیگر
تهیه تجهیزات شبکه داخلی، تهیه و نصب و راه اندازی اینترنت با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه، اسکن مدارک و پرونده های ساختمانی و حقوقی بیش از ۹ هزار پرونده
آبدیت کردن نرم افزار و برنامه حسابداری و نصب برنامه و بودجه و تفریق در امور مالی، تهیه و راه اندازی۷ دستگاه کامپیوتر برای واحدهای مختلف شهرداری، تهیه و نصب کمد بایگانی ریلی برای بایگانی کردن پرونده ها از جمله اقداماتی بوده که در همین راستا صورت گرفته و سبب شده تا کلیه کارهای ارباب رجوع از ورود به شهرداری بصورت اتوماسیونی (paper less) انجام شود.

,
,
,

شهردار اهرم در ادامه صرفه جویی در هزینه ، تسریع در کار ارباب رجوع ، ذخیره سازی اطلاعات حتی در صورت مفقود شدن پرونده ها، از جمله مزایای این سیستم عنوان کرد.

,

شکوه از حذف قابل ملاحظه‎ای ازمکاتبات کاغذی در سازمان، انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خارج از محل کار ، ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعه‎ی آسان ، به حداقل رسیدن توقف، اشتباه، تکرار و بیهوده‌کاری در عملیات ثبت اسناد و مدارک مدیریت متمرکز و ایجاد شفاف‎سازی در مراحل گردش اسناد، پیگیری نامه‌ها از طریق تلفن و یا اینترنت درراستای طرح تکریم ارباب رجوع و تعامل الکترونیکی با سایر سازمان‎ها و نیز صرفه جویی در مصرف کاغذ و جمع آوری دفاتر حجیم اندیکاتور را از جمله دیگر مزیت ها و فواید استقرار این سیستم دانست.

,

شهردار اهرم در پایان گفت: لازم می دانم از دکتر قدرتیان ریاست دانشگاه آزاد اهرم در جهت همیاری در راستای تسهیل در تهیه و نصب این سیستم ،در اختیار گذاشتن نیروهای متخصص و مشاوره های تخصصی در این حوزه تشکر به عمل آورم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه