اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور؛

فشارهای اقتصادی آمریکا را می توان به فرصت تبدیل کرد

فشارهای اقتصادی آمریکا را می توان به فرصت تبدیل کرد
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور:با توجه به فشارهای اقتصادی امریکا به ایران، با نگاه درونی و اقتصاد مقاومتی می توان این مشکلات را به فرصت تبدیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،داود آذرنوش صبح امروز  در یادواره شهدای ورزشکار که در مسجد امام حسین (ع) مشگین شهر برگزار شد با اشاره به تحولات منطقه ای گفت: در حال حاضر آمریکا در تمام مناطق دنیا اعم از زمینی،دریایی و ... کاملاً آسیب پذیر است.
وی افزود: آمریکا هرگز قدرت و توان ضربه به جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که جمهوری اسلامی ایران با رهبری هوشمندانه خود هرگز اجازه نمی دهد و بارها مشاهده شده که را رهنمودهای هوشمندان مقام معظم رهبری از سخت ترین پیچ و خم ها با موفقیت عبور کردیم.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور تاکید کرد: مقام معظم رهبری این  توانمندی را  دارد که تمام معادلات دشمن را بر هم زده و زحمات چندین ساله آنان را نقش بر آب کند.
آذرنوش گفت: وحدت ملی و یکپارچگی و شجاعت ملت ایران موجب شده است دشمن نتواند اهداف خود را در این کشور پیاده کند.
وی تصریح کرد: آمادگی دفاعی و نظامی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار آن دشمن از قدرت سپاه و بسیج و ارتش و نیروی انتظامی واهمه دارد خصوصاً بسیج که تمام آحاد جامعه را شامل می شود و هرگز نمی تواند با آن روبرو شود.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در بخشی از سخنان خود گفت: ما در بحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم و آمریکا نیز از این فرصت استفاده کرده و در تلاش است با فشارهای اقتصادی ملت ایران را از پای درآورد که با اتکا به رهنمودهای مقام معظم رهبری و با نگاه درونی و اقتصاد مقاومتی می توان این مشکلات را به فرصت تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه