اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

در شرایط سخت با مدیریت عادلانه مشکلات جامعه رفع می‌شود

در شرایط سخت با مدیریت عادلانه مشکلات جامعه رفع می‌شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این شرایط سخت باید با مدیریت عادلانه و بدون روزمرگی، طرح و برنامه برای آینده و رفع مشکلات داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور و استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی ضمن خوشامدگویی، اظهار کرد: پیداست مُلک صاحب دارد و مالک آن خدا است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
 
,
وی افزود: بندگان خدا در فرصت های محدود آزمایش می شوند و خلقت انسان نیز برای همین است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که مرگ انتقال از عالمی به عالم دیگر است، گفت: در قرآن مرگ بر حیات مقدم شمرده شده است و یکی از ظرافت های آن این است که همیشه حواسمان به مرگ باشد.
,
 
,
آیت الله عبادی تصریح کرد: همیشه باید توجه داشته باشیم که ماندنی نیستیم و زندگی را باید بر اساس مرگ تنظیم کرد.
,
 
,
وی با بیان این که هر کس در هر جایی هست بالاخره پایانی دارد و امیدواریم پایان آن خیر باشد، افزود: این فرصت ها برای آزمایش به دست من و شما داده شده است و باید از خدا بخواهیم در آن موفق شویم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرصت ها و مسئولیت ها از دست می روند اما نمره آزمایش می ماند و باید ببینیم چه کردیم.
,
 
,
آیت الله عبادی با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی، تصریح کرد: شرایط فعلی طوری است که بعضی ها نان شب خود را ندارند و امیدوارم در این شرایط موفق باشیم.
,
 
,
وی به توزیع سبد کالا اشاره کرد و افزود: توزیع این سبد حمایتی به خاطر همین شرایط سخت اقتصادی است اما با این مبلغ حمایتی با این نرخ هایی که در بازار است چه می توان کرد؟ 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مدیران در هر جایی که هستند کاری نکنند که نظام جمهوری اسلامی ایران که قرار است دست بشریت را در جهان بگیرد به سمت و سوی برده داری لیبرالی برود که اکنون مشکل دارد چگونه برگردد.
,
 
,
آیت الله عبادی تصریح کرد: در کشور یک درصد ثروت بین 90 درصد جمعیت و 90 درصد ثروت بین یک درصد جمعیت توزیع شده است و حواسمان باید باشد به سمت و سوی برده‌داری طبقاتی نرویم.
,
 
,
وی با بیان این‌که اقلیت ثروتمند نباید بر اکثر جمعیت و ناموس‌آنها مسلط شوند، افزود: اسلام برپایه عدالت است و باید آن را پیاده کنیم چراکه دنیا به این عدالت نیاز دارد وگرنه بی‌عدالتی که بیداد می‌کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در این دنیا 10 روز زنده باشیم و این زنده بودن با آرمان باشد بهتر از یک عمر طولانی با ننگ برده‌داری و بدون آرمان است.
,
 
,
آیت الله عبادی با اشاره به این‌که خراسان جنوبی با مشکلات زیادی از جمله خشکسالی 20 ساله روبه رو است، تصریح کرد: بسیاری از روستاهای این استان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما مردم آن از نظر فرهنگی و ایمان خوب بوده و اهل قناعت هستند و در کار خیر حرف اول را می‌زنند.
,
 
,
وی افزود: در این شرایط سخت باید با مدیریت عادلانه و بدون روزمرگی، طرح و برنامه برای آینده و رفع مشکلات داشته باشیم.
,
 
,
جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور نیز در این دیدار گفت: طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، مدیران با صلابت و شایسته بازنشسته باید میدان را به جوانترها بدهند که استانداران نیز از این قضیه مستثنی نیستند.
,
 
,
وی با بیان این که خراسان جنوبی یک استان زرخیز است، افزود: از نماینده ولی فقیه اجازه بگیریم و امروز مراسم تشکر از آقای مروج الشریعه استاندار سابق خراسان جنوبی و معرفی آقای معتمدیان استاندار خراسان جنوبی برگزار کنیم.
,
 
,
محمد مهدی معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار، گفت: خوشحال هستم که توفیق پیدا کردم به عنوان سرباز کوچک نظام در استان خراسان جنوبی حضور پیدا کنم.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است، افزود: امیدوارم با اتحاد، همدلی، تلاش جهادی و شبانه‌روزی بتوانیم منشا خیر و برکت در استان باشیم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه