اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی:

تمام قد در اختیار بخش خصوصی خواهیم بود/ از پروژه های گردشگری در میاندوآب حمایت می کنیم

تمام قد در اختیار بخش خصوصی خواهیم بود/ از پروژه های گردشگری در میاندوآب حمایت می کنیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت میاندوآب برای گردشگری نیز بی نظیر است و از پروژه هایی در این زمینه در میاندوآب حمایت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رضا حسینی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که امروز با حضور مدیران کل و روسای بانک ها در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: باید با استفاده از روش های نوین جذب سرمایه گذار، فضا را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: ما حقوق می گیریم تا برای مردم شرایط را فراهم کیم و باید در این راستا نیز عمل کنیم.

,

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی، گفت: ما تمام قد در اختیار بخش خصوصی خواهیم بود و چالش ها را نیز در شهرستان ها بررسی خواهیم کرد.

,

حسینی با بیان اینکه میاندوآب از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است، تصریح کرد: شهرستان میاندوآب با توجه به موقعیت خود، یکی از اولویت ها ما خواهد بود و باید خود را در جذب سرمایه و اشتغال بالا بکشد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تیم اقتصادی در شهرستان میاندوآب باید تلاش خود را در زمینه جذب سرمایه با دریافت مشورت های لازم انجام دهد، اظهار کرد: باید دنبال پروژه هایی رفت که در زنجیره ارزش قرار گیرند و میاندوآب نیز با توجه به شرایط و موقعیت خود در زمینه دامداری صنعتی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه میاندوآب می تواند محور توسعه کشاورزی باشد، افزود: از سوی دیگر ظرفیت میاندوآب برای گردشگری نیز بی نظیر است و از پروژه هایی در این زمینه در میاندوآب حمایت می کنیم.

,

گفتنی است در این جلسه ۱۲ سرمایه گذار بخش خصوصی میاندوآب به بیان مشکلات خود پرداختند که در رابطه با موضوعات مطرح شده، تصمیم گیری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه