اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند خبر داد؛

پایین بودن سرانه فضای ورزشی در بیرجند/ ۴۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شد

پایین بودن سرانه فضای ورزشی در بیرجند/ ۴۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند با اشاره به این‌که سرانه فضای ورزشی شهرستان بیرجند نسبت به کل استان کم است، گفت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند 0.27 درصد است که با احتساب پروژه‌های در دست اجرا به 0.34 درصد خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شهرام بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند صبح امروز در شورای اداری شهرستان بیرجند، اظهار کرد: تعداد یک هزار و 24 مربی ورزشی اعم از خانم و آقا، تعداد 682 داور و 43 هیأت ورزشی در شهرستان بیرجند فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی به افزایش 30 درصدی ورزشکاران سازمان یافته اشاره کرد و افزود: در سال 96 تعداد 11 هزار و 341 ورزشکار سازمان یافته داشتیم که امسال به 11 هزار و 345 نفر رسیده‌اند.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند تعداد اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز را 30 مکان بیان کرد و گفت: 18 سالن و مکان ورزشی در دست اجرا است.
,
 
,
بازیار با اشاره به این‌که سرانه فضای ورزشی شهرستان بیرجند نسبت به کل استان کم است، خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند 0.27 درصد است که با احتساب پروژه‌های در دست اجرا به 0.34 درصد خواهد رسید.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که 57 مسابقه استانی در خراسان جنوبی برگزار شد که در 30 مسابقه بیرجند میزبان بود، افزود: بیرجند میزبانی 2 مسابقه کشوری را داشت که شهرستان بیرجند با کسب 210 مدال طلا، نقره و برنز رتبه اول را در بین 11 شهرستان به خود اختصاص داد.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: 107 باشگاه ورزشی بانوان و آقایان در شهرستان بیرجند داریم که در سال جاری نیز 8 باشگاه به این مجموعه اضافه شده است.
,
 
,
بازیار تصریح کرد: 25 ورزشکار در رشته‌های مختلف از شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
,
 
,
وی از تجهیز 40 خانه ورزش روستایی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: توجه ما به ورزش روستایی همانند ورزش شهری است اما اگر دهیاران فضای ورزشی نداشته باشند و یا از تجهیزات ورزشی به خوبی استفاده نکنند تجهیرات را گرفته و به روستاهای نیازمند خواهیم داد.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند تعداد بانوان ورزشکار سازمان یافته شهرستان را 4 هزار و 315 نفر بیان کرد و گفت: 271 داور زن، 547 مربی زن در استان وجود دارد که در 42 رشته ورزشی فعال هستند.
,
 
,
بازیار تصریح کرد: 103 مسابقه ویژه بانوان برگزار شد که 47 نفر مدال کسب کردند و شهرستان بیرجند میزبانی 27 مسابقه را بر عهده داشته است.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که از ابتدای امسال میزبانی کشوری برگزاری 20 رشته ورزشی را داشتیم، افزود: 36 دوره آموزش مربی‌گری، 50 جشنواره ورزشی، 177 مدال‌آور در مسابقات کشوری از دیگر دستاوردهای ورزشی این شهرستان است.
,
 
,
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند بابیان این‌که 9 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش فعالیت دارند، گفت: از ابتدای سال 6 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با 59 مصوبه برگزار شده که تمام این مصوبات اجرا شده است.
,
 
,
بازیار خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 377 میلیون تومان تسهیلات به حوزه جوانان با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 23 نفر اختصاص یافته است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه