اخبار داغ

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

باید نگاهمان را به تولید و کارآفرینی تغییر دهیم

باید نگاهمان را به تولید و کارآفرینی تغییر دهیم
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اگر کسی خواهان جهاد است باید پشت تولید داخلی بایستد، امروز باید نگاهمان را به تولید و کارآفرینی تغییر دهیم و از تولید داخل حمایت جدی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسولیان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با تاکید بر اینکه امروز دغدغه بیشتر افراد جامعه در حوزه اقتصاد و ایجاد اشتغال است، ادامه داد: آیا بدون اینکه کالای تولید شود می توان اشتغال ایجاد کرد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: اگر کسی خواهان جهاد است باید پشت تولید داخلی بایستد، امروز باید نگاهمان را به تولید و کارآفرینی تغییر دهیم و از تولید داخل حمایت جدی کنیم.
رسولیان با بیان اینکه در شرایط حاضر باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دست در دست هم بدهند، ابراز کرد: نیروی انسانی هم نقش اثر گذار و تعیین کننده ای دارد لذا باید برای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد نیز تلاش های لازم صورت بگیرد.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام همت خود را به کار برده است تا ملت ایران را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد، گفت: باید همه با هم در زمینه حل مشکلات پیش قدم شویم. ظرفیت بالای گردشگری را جدی بگیریم و از آن به نحوه احسن استفاده کنیم.
وی افزود: رشد ما در خراسان در حوزه گردشگری قابل توجه بوده است، اما مشکل اصلی برند سازی نکرده ایم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه