اخبار داغ

سرپرست تبلیغات اسلامی اردل خبرداد؛

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردل

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اردل
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 10 نقطه شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان اردل که با حضور مسئولین در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز  گفت: در ایام فاطمیه اول، مراسم‌های عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مبلغین اعزامی در 4 شهر اردل، سرخون، دشتک و کاج و 6 روستای این شهرستان اردل برگزار می‌شود.

بهرامی با اشاره به الگوپذیری زنان مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: عبادت، بندگی، حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی از ویژگی‌های زندگی حضرت زهرا(س) بود که باید امروز در جوامع اسلامی تمام زنان و دختران مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و اگر کسی نتواند از این الگوهای بسیار خوب و معنوی استفاده کند به‌طور یقین در زندگی دنیا و آخرت با مشکل مواجه می‌شود.

وی بیان کرد:شهادت حضرت زهرا(س) منشاء شهادت‌های دیگر است و باید ایام فاطمیه مانند عاشورا برنامه‌ریزی شود تا مردم ایام فاطمیه را بهتر درک کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل افزود: حضرت با توجه به شأن و منزلتی که دارد مادر 11 امام معصوم است و در نزد خدا و پیامبر شخصیت ویژه دارد و وظیفه ما است که در ایام فاطمیه  برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم که مردم عظمت شخصیتی حضرت زهرا(س) را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز , جهانبین نیوز,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه