اخبار داغ

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما:

۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند

۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند
معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 450 واحد و مرکز و بیش از 30 هزار عضوهیات علمی و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو تربیت 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا منظری توکلی در سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت (ع) و سالار شهیدان وصف ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به عزاداری های 8 و 11 محرم مردم شهر زنجان اضافه کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان چشم و چراغ تشیع در جهان می باشد. مردم ایران به شور و شعور حسینی مردم زنجان افتخار می کنند.

,

رئیس سازمان سما با اشاره به رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی و تاکیدات و راهبردهای دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود.

,

وی هویت را عنصر راهگشا برای اداره امور جامعه عنوان کرد و افزود: جامعه تهی از هویت اعتقادی به سامان نمی رسد و بر اساس همین نگاه معتقد هستیم دانش آموزان و دانشجویان می بایست به انگاره های فرهنگی و اعتقادی مسلط باشند و بدان افتخار نمایند.

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: شفاف سازی در مسائل مالی از سیاست ها و راهبردهای ریاست هیات امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است . همه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.

,

وی در این جلسه از حمایت های آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان از دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد و این حمایت ها و وحدت نظرها را توشه ای ارزشمند برای توفیقات آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد.

,

گفتنی است در این جلسه 12 بند از طرح های پیشنهادی واحدها و مراکز مورد برسی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان قرار گرفت و بندهایی از آن به تصویب رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه