اخبار داغ

۴ کشته و زخمی در تصادف خونین یاسوج+تصاویر

۴ کشته و زخمی در تصادف خونین یاسوج+تصاویر
در پی تصادف ۳ خودرو پژو405، نیسان و پیکان در جاده یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم (پل تنگاری) ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند و ۲ تن دیگر زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ در پی تصادف ۳ زنجیره ای خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم پل تنگاری ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ در تنگاری به وقوع پیوست افزود: متأسفانه بر اثر این سانحه دلخراش ۲نفر از هموطنانمان در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

,

 

,

 

,

 جلال پوران فرد گفت: با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشت روم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد.

,

 

,

 

,

وی افزود: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه ۱ خانم و ۱ آقا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و ۲ سرنشین دیگر پیکان که یک کودک ۴ ساله و ۱ خانم ۵۰ ساله بودند توسط ۲ کد آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

,

 

,

وی نیز تصریح کرد: وضعیت یکی از مصدومان کودک ۴ ساله نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس وکادر بیمارستان رو به بهبود است.

,

 

,

پوران فرد نیز از آقای لشکری تکنسینی که قبل از رسیدن آمبولانس در صحنه حضور یافته و با لباس شخصی به مصدومان خدمات رسانی میکرد تشکر و قدردانی کرد.

,

 

,

مدیرحوادث دانشگاه گفت: علت تصادف توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه