اخبار داغ

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد:

ملت ایران یک لحظه در هدف خود تردید نکرده است/ مسئولین قدرشناس حضور مردم باشند

ملت ایران یک لحظه در هدف خود تردید نکرده است/ مسئولین قدرشناس حضور مردم باشند
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مسئولین گفت: امروز نصرت الهی در سراسر این کشور جلوه کرده و نور خدا بر دلهای ملت تابیده است. این حضور مردم نشان داد آنها شایسته تلاش و کوششی بیش از آنچه که تا به حال انجام گرفته هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها و شهرستان های کشور در جمع راهپیمایان یزدی گفت: مردم ایران که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) بودند به میدان آمدند تا دین خدا، قرآن و مکتب اهل بیت را از نابودی نجات دهند. اکنون نیز چهل سال است که این ملت همت کرده تا انقلاب اسلامی را به دستان مولایمان امام زمان(عج) برساند زیرا مردم ما ایمان دارند به اینکه این انقلاب زمینه ساز ظهور وجود مقدس امام زمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری افزود: ملت ایران در این چهل ساله با انواع جنایت های دشمن روبرو شده است اما حتی یک لحظه در هدف خود تردید نکرده چرا که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است.

,

***قبل از انقلاب متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند!

, ***قبل از انقلاب متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند!, ***قبل از انقلاب متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند!,

سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در یزد عنوان کرد: گویا دشمنان این مردم از بصیرت و آگاهی بالای آنها بی اطلاع هستند. مردم جنایات شما در قبل از انقلاب را به یاد دارند که شاه دست نشانده خود را به جان مردم انداختید و هزاران کشته از مردم گرفتید.مردم به یاد دارند شما بعد از پیروزی انقلاب تحریم های ظالمانه را علیه آنان برقرار کردید و هر روز بر حجم و عمق آن افزودید. این ملت به یاد دارد که دوران دفاع مقدس را زیر آتش موشک ها و سلاح های اهدایی شما به صدام جنایتکار سپری کرده است و فرزندانش با سلاح های اهدایی شما قطعه قطعه شدند. این ملت به یاد دارد در دوران فتنه شما در مقابل ملت ایستاده و رسما در هدایت و حمایت از دشمنان آنان وارد عمل شدید. این ملت گذشته خود را به یاد دارد.

,

غفوری تاکید کرد: قبل از انقلاب این ملت اسیر دست ۶۰ هزار مستشار خارجی بود و متخصصان داخلی حتی اجازه باز و بسته کردن یک پیچ را نداشتند. صنعتی وابسته، اقتصادی نابود شده و فرهنگی که به دست شما در حال نابودی بود تنها عایدی ملت ایران از شما و حکومت پهلوی بود. اما این ملت قیام کرد و با جهاد و تلاشی مجاهدانه برای ساختن کشوری که همه ارکان دولتش زیر باران آتش شما بود روی پای خود ایستاد.

,

***حضور امروز جهاد در راه خداست

, ***حضور امروز جهاد در راه خداست, ***حضور امروز جهاد در راه خداست,

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ملت ایران امروز با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده به پیروزی رسیده و هر آنچه که نیاز کشورش باشد به دست جوانان متدین و متخصص کشور که درس خوانده های دانشگاه همین کشورند تولید می کند و نیازی به بیگانگان ندارد.

,

وی خطاب به مردم اعلام کرد: امروز حضور شما یقیناً جهاد در راه خداست و با این حضورتان به دشمن اعلام کرده اید که بدانند این ملت آزاد است و تا زمانی که دشمنان را سر جایشان ننشاند و توطئه‌های آنها را خنثی نکنند یک لحظه از پای نخواهد نشست.

,

***مسئولان شاریط تحریم را درک کنند

, ***مسئولان شاریط تحریم را درک کنند, ***مسئولان شاریط تحریم را درک کنند,

غفوری بیان داشت: مشکل اصلی دشمن با عقیده، دین و اعتقاد شما مردم است. همانطور که خداوند متعال می فرماید این ها به مبارزه با شما ادامه می‌دهند بلکه دین شما را از شما بگیرند و شما را از دین برگرداند اما باید بدانند که هر  چه بکنند نخواهد توانست سر سوزنی از ایمان، اعتقاد، استقامت، ایستادگی و سربلندی ملت را از او بگیرند.

,

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مسئولین گفت: امروز نصرت الهی در سراسر این کشور جلوه کرده و نور خدا بر دلهای ملت تابیده است. این حضور مردم نشان داد آنها شایسته تلاش و کوششی بیش از آنچه که تا به حال انجام گرفته هستند.

,

وی عنوان کرد: از مسئولین انتظار می رود که شرایط تحریم را درک کنند، خواست مردم از مسئولین این است و طبعاً کسانی که به هر نحوی به این ملت خیانت کرده و حقوق آنان را پایمال کنند از نظر مردم قاطعانه محکومند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه