اخبار داغ

آیت‌الله جنتی: از هیچ فردی هراسی نداریم

آیت‌الله جنتی: از هیچ فردی هراسی نداریم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند و روز به روز قدرت آن‌ها کمتر و قدرت ما بیشتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد جنتی پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در این همایش بر سید عباس موسوی شهیدی که بعد از ۷۲ سال، به سالگرد شهادت او رسیدیم و بر شهدای مقاومت و امام موسی صدر شهید مفقودالاثر مقاومت سلام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اضافه کرد: مقاومت در این نسل معجزه کرده و در جهالتی که دنیای غرب و شرق منهای خدا و ارزش‌های معنوی فکر می‌کنند، قدرت اسلام را زنده کرد، مقاومت نشان داد که اگر بایستیم همه قدرت‌ها را می‌شکنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را بشکند.
,
 
,
 
,
رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چهل سال مقاومت در این کشور قدرت‌های گذشته را نابود و قدرت اسلامی را برپا کرد، همه دشمنان دست به هم دادند تا بتوانند قدرت مقاومت را بشکنند اما نتوانستند. ما به غیر از آمریکا و آل‌سعود دشمنان بسیاری داشته که هیچ کدوم از ما راضی نبوده و می‌خواستند مقاومت ایران اسلامی را بشکنند اما به نتیجه نرسیدند.
,
 
,
 
,
وی گفت: به ما وعده دادند که مقاومت‌ها مقدمه ظهور و سربازآفرینی برای ظهور است و اکنون ظهور نزدیک است چراکه ما درحال جنگ با دشمنان هستیم و دشمنان تحریم‌ها را افزایش و نفت و اقتصاد ما را مورد تاثیر قرار داده‌اند اما ما همچنان ایستاده و به حرکت ادامه می‌دهیم.
,
 
,
 
,
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه جوانان مقاومت مشت محکم بر دهن رژیم صهیونیستی زده و آمریکا را ذلیل می‌کنند، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند و روز به روز قدرت آن‌ها کمتر و قدرت ما بیشتر می‌شود.
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دنیا همه ظالم بودن آمریکا را قبول کرده و از آل‌سعود مظلوم‌کش و اسرائیل کودک‌کش متنفر هستند، گفت: مردم کشورهای مختلف مقاومت گرسنگی و مشکلات مختلف را دارند اما مقاومت می‌کنند چراکه پیروزی آن‌ها نزدیک است.
,
 
,
 
,
دبیر شورای نگهبان از تهدیدهای دشمنان یاد کرد و گفت: دشمن در هر حالت شکست خورده است اما ما باید بایستیم و با همه وجود خواهیم ایستاد و از هیچ فردی هراسی نداریم هر چند به ما تهمت هم می‌زنند و ما را تروریست می‌خوانند، ننگ بر آن‌ها که مبارزان جبهه مقاومت را تروریست خوانده درحالی‌که مقاومت داعش را از عراق و سوریه بیرون کرد و اکنون داعش در افغانستان و جاهای دیگر حضور یافته که درآنجا نیز به شکست خواهند رسید.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: حکومت‌هایی که سربازان جبهه مقاومت را تروریست می‌دانند خود در حال کمک مالی به تروریست‌ها هستند و به‌خوبی نشان داده‌اند که هیچ شرف و ارزشی ندارند.
,
 
,
 
,
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه مقاومت ارزان نیست، مطرح کرد: هر چند هزینه مقاومت را خواهیم پرداخت و آرزوی شهادت در مسیر جهاد را داریم و برای آن دعا می‌کنیم و به استقبال شهادت می‌رویم اما دشمنان از مرگ می‌ترسند؛ در جنگ هشت ساله ما هیچ کسی را جز خدا نداشته و دست‌های ما خالی بود و سابقه جنگ نداشته و جوانان ما نیز جنگ دیده نبودند اما آگاهانه به روی مین‌ها می‌رفتند چراکه به هدف ایمان داشتند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کشورهای مختلف در جنگ تحمیلی مقابل انقلاب ایران اسلامی ایستادند، عنوان کرد: جوانان جبهه مقاومت سپاه و لشکریان اسلام هستند که در مسیر شهدای کربلا گام برمی‌دارند و شهدا و خانواده‌های آنان موجب افتخار ما هستند.
,
 
,
 
,
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه اسلام بیمه‌شده خون شهداست، خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت در دنیا درحال گسترش هستند و روز به روز قدرت خود را افزایش می‌دهند به همین علت از دشمن هراسی ندارند.
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه جوان باید نسبت به بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی نگاهی توجه ویژه داشته باشند، گفت: اکنون فشارهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بسیار است و استکبار جهانی درحال محدود کردن ارتباط ما را با کشورهای مختلف است اما ما نیز همانند امام حسین (ع) زیر بار ذلت نمی‌رویم و دشمن باید بداند هر چقدر فشارها را بیشتر کند قدرت ملت ایران نیز بیشتر می‌شود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه