اخبار داغ

عضومجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

عده ای عامدانه وضعیت اقتصادی را به سمت نارضایتی مردم می برند

عده ای عامدانه وضعیت اقتصادی را به سمت نارضایتی مردم می برند
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور به گونه ای است که احساس می شود عده ای عامدانه تلاش می کنتد تا در میان مردم نارضایتی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک،محمدرضا ملکشاهی راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره مملکت در بسیاری از امور اقتصادی در دستان مدیران دوتابعیتی و افرادی است که فرزندانشان شهروند آمریکایی محسوب می شوند، گفت: افرادی که تابعیت آمریکایی می گیرند سوگند یاد می کنند که برای دفاع از ایالات متحده جان خود را فدا کنند و زهی خیال باطل که ما به انتظار نشسته ایم تاپدران و مادران آقازاده های خارج نشین اوضاع مملکت را اصلاح نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی خاطرنشان کرد: همین افراد عامدانه مردم را در صف های طولانی گوشت و مرغ نگه می دارند تا با ایجاد نارضایتی به جامعه القا نمایند که راه برون رفت از این شرایط زانو زدن در مقابل آمریکاست.

,

 

,

 ملکشاهی راد با اشاره به اینکه مدیران اقتصادی نالایق با اقداماتشان پیام اثرگذاری فلج کننده تحریم ها را برای سردمداران آمریکا مخابره می کنند، یادآور شد: دشمنان ما با درایت فرماندهان نظامی کشور از حمله نظامی به ایران مایوس شده اند اما متاسفانه با بی کفایتی فرماندهان اقتصادی دولت، جنگ اقتصادی خارج از مرزها به راه افتاده و حلقه محاصره معیشتی مردم روز به روز تنگ تر میشود.

,

 

,

 نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه بدون شک عده ای به مردم و کشور خیانت میکند، اظهار داشت: افزایش وحشتناک قیمت خودرو، گوشت، مرغ و دیگر مایحتاج مردم که همگی تولیدات داخلی هستند بیشتر شبیه یک شوخی است و با هیچ علم و منطقی سازگاری ندارد.

,

 

,

 وی با اشاره به اینکه هرکس در این شرایط سکوت کند به مردم و کشور خیانت کرده است، ادامه داد: رییس جمهور باید هرچه سریعتر خائنین را که به بدنه اقتصادی کشور نفوذ کرده اند به مردم معرفی نماید تا بیش از این ملت زیر بار شرایط به وجود آمده قرار نگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه