اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

بیانیه گام دوم انقلاب برای آینده نظام جمهوری اسلامی حیاتی است

بیانیه گام دوم انقلاب برای آینده نظام جمهوری اسلامی حیاتی است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و حیاتی است گفت: حرکت در راستای بیانیه مقام معظم رهبری موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است و مقام معظم رهبری برای آن زحمت بسیاری کشیده‌اند و برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و حیاتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است و مقام معظم رهبری برای آن زحمت بسیاری کشیده‌اند و برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و حیاتی است.,

 

,

وی افزود: حرکت در راستای بیانیه مقام معظم رهبری موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی خواهد بود و سند بسیار خوبی برای آینده کشور است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه باید این سند را مطالعه کرده، بررسی و بر اساس آن عمل کنند و جهت‌گیری همه ما باید بر این اساس باشد.

,

 

,

عبادی تصریح کرد: مردم از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و بحث استکبارستیزی، استعمارستیزی و استقلال یکی از موارد بسیار مهم است و در تاریخ معاصر و قبل از انقلاب، ملت ایران زخم‌خورده عدم‌استقلال و وابستگی بود و همیشه فدای منافع غربی‌ها می‌شد.

,

 

,

وی افزود: مصر 40 سال است که در زمین آمریکا کار می‌کند و دست اسرائیل را بوسیده است. در حال حاضر از لحاظ اقتصادی، فناوری و نظامی به کجا رسیده است؟ آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه به کسی اجازه پیشرفت نمی‌دهند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه پیشرفت ما مسیر انقلاب اسلامی است و مردم به خوبی این را درک کرده‌اند.

,

 

,

عبادی به راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: بنا بر اخبار دستگاه‌ها، امسال افزایش 20 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را داشتیم و این نشان‌دهنده هوشمندی مردم است و می‌دانند جز انقلاب و پیروی از آرمان‌های انقلاب راهی وجود ندارد و آن‌چه غربی‌ها نشان می‌دهند سراب است و آبی در کار نیست.

,

 

,

وی افزود: بعضی‌ها لبخندهای غربی‌ها را جدی گرفته‌‌اند و فکر می‌کنند ما هرچه کوتاه بیاییم آن‌ها کوتاه خواهند آمد اما تجربه نشان داده ما هرچه کوتاه آمدیم آن‌ها طلبکارتر می‌شوند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: چون این‌ها بر اساس واقعیت‌های موجود است، ملت ما نیز دنبال انقلاب اسلامی است.

,

 

,

عبادی با طرح این سوال که کدام یک از فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌شود؟ ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند "در مسأله برجام مواظب باشید، آمریکایی‌ها موجودات خبیثی هستند و تا کارشان تمام می‌شود همه چیز را خراب می‌کنند" دقیقا دیدیم این اتفاق افتاد و مردم آن را رصد می‌کنند.

, کدام یک از فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌شود؟,

 

,

وی اظهار کرد: آن‌چه توسط مقام معظم رهبری بیان می‌شود، براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی و واقعیت‌ها است چراکه واقعیت‌ها را با چشم خود می‌بینند و لمس می‌کنند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

,

 

,

عبادی با بیان این‌که باور "ما می‌توانیم" بسیار مهم است گفت: مهم‌ترین کاری که امام خمینی(ره) انجام دادند این بود که باور ما می‌توانیم را در مردم تبیین کردند.

,

 

,

وی تأکید کرد: اگر ما نیز در همین چارچوب حرکت کنیم یقینا با خودباوری می‌توانیم بسیاری از قله‌های رفیع را در زمینه‌های مختلف فتح کنیم.

,

 

,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه