اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

پروژه راه آهن اردبیل فعال ترین پروژه بزرگ در کشور است / پیشرفت چشمگیر این پروژه طی چند ماه اخیر

پروژه راه آهن اردبیل فعال ترین پروژه بزرگ در کشور است / پیشرفت چشمگیر  این پروژه طی چند ماه اخیر
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت : از پروژه های فعال و بزرگ در کشور است که با تامین اعتبار این پروژه عظیم ملی هم اکنون در حال پیشرفت چشمگیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، صبح امروز بهروز ندایی در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه که به همراه ائمه جمعه استان اردبیل صورت گرفت، با اشاره به فعالیت‌های انجام یافته در پیشبرد پروژه اظهار کرد: پروژه راه آهن اردبیل- میانه جزو پروژه‌های بی‌نظیر در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با همکاری بانک ملی و تأمین اعتبارات لازم، تکمیل پروژه از طریق ردیف بودجه ملی و فاینانس داخلی انجام خواهد پذیرفت.

,

ندایی تصریح کرد: بعد از تزریق اعتبار پروژه پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته است و طبق زمان‌بندی در اواخر سال 99 افتتاح خواهد شد.

,

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: 750 میلیارد تومان از جانب بانک ملی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه تخصیص یافته است که به صورت سالانه به پروژه تزریق می‌شود.

,

وی گفت: پس از تزریق اعتبارات، پروژه راه آهن اردبیل - میانه پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته است و طبق زمان‌بندی در اواخر سال 99 افتتاح خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه