اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

حدود ۱۳هزار مسافر نوروزی در قزوین اسکان یافتند

حدود ۱۳هزار مسافر نوروزی در قزوین اسکان یافتند
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان نوروزی حدود ۱۳هزارنفر تا پایان روز چهارم فروردین سال جاری در مراکز اسکان فرهنگیان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمانی در گفت‌وگو با صبح قزوین با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در چند سال اخیر براساس نظر سنجی‌های انجام شده رضایت نسبی از اسکان نوروزی فرهنگیان حاصل شده است که این امر حاکی از تلاش همکاران در ارائه خدمات به مراجعان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سال جاری 17 پایگاه آماده شده بود که از این تعداد 5 پایگاه در شهر قزوین و 12 پایگاه دیگر در سایر نواحی و مناطق مستقر هستند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: در مجموع 81 مدرسه و 792 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده و تجهیز شده است که از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 کلاس نوع الف و 246 کلاس نوع ب است.

,

وی بیان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

,

این مسئول ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.

,

اسکان بیش از 3هزار خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین

, اسکان بیش از 3هزار خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین,

رحمانی عنوان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌ پتو، ‌بالش، وسایل سرمایشی و گرمایشی بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.

,

وی ابراز کرد: تعرفه اسکان برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اقوام درجه اول آنها برای کلاس‌های ویژه برای هر شب 33600 تومان، کلاس‌های گروه الف 29400 تومان و گروه ب نیز 21600 تومان است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تعرفه اسکان سایر کارکنان دولت برای کلاس‌های ویژه 75500تومان، گروه الف 57500 تومان و گروه ب 48500 تومان است؛ ضمن اینکه این تعرفه برای افراد دارای مشاغل آزاد برای کلاس‌های گروه الف 90500 تومان و گروه ب 70 هزار تومان است.

,

وی یادآور شد: تا پایان روز چهارم فروردین سال جاری 3هزار و ۵۹۳ خانوار در مراکز فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند که در مجموع 12هزار و 935نفر بودند.

,

این مسئول در پایان گفت: تا پایان روز چهارم فروردین 26هزار و ۳۶۸ نفر روز اسکان صورت گرفت. نوروز سال گذشته در مجموع 8803 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 31689 نفر و 63456 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند که در قیاس با سال 95 شاهد رشد 10 تا 15 درصدی بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه