اخبار داغ

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان:

پیش‌بینی امواج ناپایدار تا پایان هفته در استان زنجان/ میانگین بارندگی در استان زنجان 94 درصد افزایش یافت

پیش‌بینی امواج ناپایدار تا پایان هفته در استان زنجان/ میانگین بارندگی در استان زنجان 94 درصد افزایش یافت
رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت بارشها در استان زنجان گفت: میزان بارشها در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 94 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صونا صرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بارشها در استان زنجان اظهار کرد: بیشترین بارشها مربوط به شهر قیدار با 11 میلیمتر بوده که در شهر زنجان نیز میانگین بارشها 3.5 میلیمتر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: میزان بارشها در سال جاری 300 میلی متر بوده است افزود: میزان بارشها در سال گذشته در مدت مشابه 155 میلی متر و در بلند مدت نیز 210 میلی متر بوده است.

,

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان میزان بارشها امسال در استان زنجان نسبت به سال گذشته 94 درصد و نسبت به بلند مدت 43 درصد افزایش داشتیم افزود:

,

وی با اشاره به وضعیت هوای استان زنجان در طی این هفته در سطح استان بیان کرد: طی این هفته امواج ناپایدار را در سطح استان پیش‌بینی شده است.

,

صرفی عنوان کرد: مطابق این ناپایداریها بارشهای رگباری و رعد برق در مناطق مختلف استان زنجان پیش‌بینی شده است.

,

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه احتمال اینکه ناپایداریها در بعد از ظهر بیشتر است بیان کرد: حجم بارش روزانه یک تا 5 میلی متر است.

,

وی خاطر نشان کرد: این میزان بارش روزانه برای روز سه شنبه یک تا 10 میلی‌متر هم می‌تواند برسد.

,

صرفی عنوان کرد: طی چند روز آینده ممکن است وزش بادهای شدیدی را هم داشته باشیم و وزش باد در برخی از مناطق ممکن است به 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت بر هم برسد.

,

وی بیان کرد: در برخی از نقاط استان نیز پیش‌بینی می‌شود بارشها به صورت تگرگ باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه