اخبار داغ

آقای زنوزی شما چه کاره فوتبال هستید؟

آقای زنوزی شما چه کاره فوتبال هستید؟
در پی اظهارات نسنجیده و سخیف مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز و ایراد اتهاماتی به باشگاه سایپا، این باشگاه اطلاعیه ای در این زمینه صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، در این اطلاعیه آمده است: باشگاه سایپا ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات سخیف و نابخردانه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رسانه شنیداری و انعکاس آن در رسانه‌ها، این اظهارات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی اساس به باشگاهی می‌داند که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آقای زنوزی که همزمان مالک ۲ باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران است -که البته این موضوع کاملاً غیر قانونی و از عجایب فوتبال ایران بوده و در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود- گفته است که ۲ باشگاه سایپا و پیکان چرا باید در لیگ برتر باشند؟

,


در پاسخ ایشان بایستگی گفت: آقای زنوزی! شما چه کاره این فوتبال هستید که درباره حضور یا عدم حضور یک تیم در لیگ برتر اظهار نظر می کنید؟

,
,


بهتر است ایشان به جای توجیه شکست ها و فاصله گرفتن از کورس قهرمانی تیم متبوع اش، فکری به حال حواشی تیم خویش بکند و البته در فرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی (ماشین سازی) را نیز واگذار نماید تا خدای نکرده صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود.

,
,

در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دارای سابقه‌ای روشن و یکی از پاک ترین باشگاههای فوتبال ایران است و همچنین در برهه کنونی، فردی سکاندار تیم فوتبال بزرگسالان سایپاست که خود اسطوره ای ملی و پرچمدار مبارزه با فساد در فوتبال به شمار می رود و پر واضح است که ایشان قداست و شرافت ورزشی خود را با هیچ چیز معامله نمی کند.

,


شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بر اساس سیاست های وزارت صمت و ابلاغ گروه معظم خودرو سازی سایپا با هدف توسعه ورزش قهرمانی و کمک به استعدادیابی و رشد فوتبال کشور تاسیس گردیده و از بدو تاسیس تاکنون نیز با معرفی چهره های شاخص ورزشی، منشاء خیر و برکت و پیشرفت برای فوتبال باشگاهی و ملی بوده است.

,
,

در پایان این اطلاعیه آمده است: این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری جدی اظهارات نسنجیده مالک باشگاه تراکتورسازی که مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمت و افترا است، محفوظ دانسته و در مراجع ذیصلاح پیگیری مربوطه را انجام خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه