اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

دولت پاسخگوی افزایش روزانه قیمت ها باشد/ مدیریت و نظارت ضعیف عامل آشفتگی بازار است

دولت پاسخگوی افزایش روزانه قیمت ها باشد/ مدیریت و نظارت ضعیف عامل آشفتگی بازار است
نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قبول داریم که شرایط خوبی نیست و مردم به ویژه اقشار کم درآمد تحت فشار هستند؛ عدم نظارت و عدم بررسی و مدیریت درست این وضعیت را به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با  شاخص، درباره وضعیت نابسامان بازار و افزایش روزانه قیمت‌ها اظهار کرد: دولت متولی اصلی است که باید مدیریت جدی در جهت تعادل و ثبات نرخ اقلام به ویژه اقلام اساسی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه دولت باید ساماندهی جدی نسبت به وضعیت بازار داشته باشد، افزود: امروز متاسفانه در بحث نظارت ضعف‌هایی وجود دارد که عامل اصلی آشفتگی در بازار و ناهماهنگی قیمت‌ها شده است.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در ادامه گفت: در شرایط کنونی نیز تشدید نظارت‌ها باید اولویت دستگاه‌های مربوطه باشد تا دست سودجویانی که از هر فرصتی می‌خواهند برای منافع خود استفاده کنند، کوتاه شود.

,

شایعات به گرانی‌ها دامن می‌زند

, شایعات به گرانی‌ها دامن می‌زند,

بابایی صالح خاطرنشان کرد: از طرفی برای التهابات هم به دلیل تقاضای بیش از حد مردم برای یک کالا است که به خاطر توجه به شایعاتی است که توسط سودجویان و بخشی هم توسط دشمن اتفاق می‌افتد.

,

وی یادآور شد: مسئله شایعه گرانی بنزین نیز یکی از نمونه‌ها بود که به خاطر جوسازی و شایعه سازی که به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد نیز چند روزی جامعه را با خود درگیر کرد درحالی که دولت و مجلس هیچ تصمیمی برای گرانی بنزین نداشتند.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: از مردم هم درخواست می‌کنیم که به شایعات توجهی نکنند و با صبر و حوصله نیازهایشان را بر اساس نیاز متعارفی که به هر کدام از اقلام دارند تامین کنند تا با تقاضای بیش از حد در بازار و آشفتگی در کمبود اقلام و گرانی‌ها مواجه نشویم.

,

سودجویان در صدد به چالش کشاندن جامعه هستند

, سودجویان در صدد به چالش کشاندن جامعه هستند,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ادامه داد: سودجویانی هستند که منتظر یک فرصت کوچک هستند تا جامعه را هر روز با گرانی و یا احتکار یک کالا به چالش بکشانند و این وظیفه دولت که به این وضعیت ساماندهی کند و برخورد قاطع داشته باشد.

,

بابایی صالح عنوان کرد: ما قبول داریم که شرایط خوبی نیست و مردم  به ویژه اقشار کم درآمد تحت فشار هستند؛ عدم نظارت و عدم بررسی و مدیریت درست این وضعیت را به وجود آورده است.

,

وی در پایان تصریح کرد: در جهت رسیدگی به این وضعیت قطعا ما در جلسات سه قوه به مسئولین اجرایی تذکر جدی می‌دهیم که نظارت‌ها را بیشتر کنند تا مردم بیشتر از این تحت فشار نباشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه