اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۱ تن شکر احتکار شده از یک انبار در اراک

کشف بیش از ۱۱ تن شکر احتکار شده از یک انبار در اراک
اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۱ تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده از یک انبار در شهر اراک توسط پلیس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در انبار یک واحد صنفی در شهرستان اراک با خبر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار مذکور شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۱۱ تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر که در این مکان احتکار شده بود، کشف شد.

,

وی با اشاره به ارزش ۹۴۰ میلیون ریالی کالای کشف شده بیان داشت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی صورت پذیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه