اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

دولت برای حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم اقدام انقلابی و تصمیم قاطع بگیرد

دولت برای حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم اقدام انقلابی و تصمیم قاطع بگیرد
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دولت برای حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم اقدام انقلابی و تصمیم قاطع بگیرد تا دیگر بیشتر از این مردم تحت‌فشار نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات پنج ویژگی شب قدر برتر از هزار ماه، شب نزول ملائکه، شب تقدیر مقدرات، شب پیوند با قرآن و شب آمرزش گناهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه در شب‌های قدر باید تلاش کنید پنج عمل را انجام دهید تا این شب را به‌خوبی درک کنید افزود: انس با قرآن، ارتباط با امام زمان (عج)، اظهار عبودیت و بندگی خدا از طریق دعا، نماز و معنویت، قصد طهارت و پاکی کردن و کسب علم، دانش و معرفت است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: شب قدر با خون شخصیتی چون علی (ع) رنگین شده که در دنیا نظیر ندارد  و عظمت امام علی(ع) را تاکنون کسی نتوانسته درک کند چراکه علی تفسیر عدالت و عبودیت، حقیقت قرآن و معنویت، تجسم حق و حقیقت و دریای فضیلت و مظلومیت است.

,

 

,

وی به‌روز سوم خرداد و ارائه درس مقاومت، ایستادگی، دفاع از دین و ارزش‌های دینی در این روز اشاره و بیان کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مانند قله‌ای  که می‌درخشد، یادآور حماسه جاوید آزادسازی خرمشهر و سند ایستادگی حقوق ایران  در برابر سلطه گران است.

,

 

,

میرعمادی گفت: امروز ما باید مانند سوم خرداد ایستادگی کنیم، دشمن در آن روزها با قالب نظامی به میدان آمد ولی امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تهدید و تحریم به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران است و می‌خواهد تسلیم زورگویی‌های او شویم.

,

 

,

وی بابیان اینکه استکبار جهانی در مقابل ما با فشار اقتصادی، فشار روانی، تبلیغاتی و فشار سیاسی آرایش تهاجمی گرفته و غافل از این بوده که ملت ایران خدا را دارد عنوان کرد: هدف دشمن تسلیم شدن و گرفتن پشتوانه مردمی است و می‌خواهد مردم در مقابل نظام قرار گیرند اما کور خوانده چراکه ملت ایران ۴۰ سال مقاومت کرده و امروز در برابر تهدید و فشار سیاسی، تبلیغاتی و روانی دشمن منسجم و پای انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در مقام عمل با مدیریت جهادی در مقابل جبهه تهاجمی دشمن باید آرایش انقلابی داشته باشیم، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس آرایش نظامی بر پایه ایستادگی داشتیم، بسیج، ارتش، نیروهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس انقلابی و جهادی عمل کردند و موفق شدیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در حادثه سیل مردم، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی و انقلابی پای‌کار آمدند و جهادی و انقلابی کارکردند؛ سپاه به‌حکم مقام معظم رهبری وارد ماجرای سیل شده و بر اساس تکلیف عمل کرد، نقاط قوت را می‌بیند و ضعف را متذکر می‌شود، نباید ما با تذکر نقاط ضعف برآشفته شویم و جبهه بگیریم، ما باید به دنبال برطرف کردن ضعف‌ها باشیم.

,

 

,

میرعمادی بابیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس آرامش و مدیریت انقلابی و جهادی داشتیم افزود: امروز نیز باید مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشیم و خیرخواهانه و دلسوزانه به دنبال حل مشکلات باشیم چراکه اگر موانع و مشکلات را برطرف نکنیم حتماً دچار مشکل می‌شویم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی مردم، مسئله معیشت است، گرانی‌ها فشار عجیبی بر مردم وارد کرده است، از مردم کاری برنمی‌آید، دولت با ابزار مختلفی  که دارد می‌تواند کنترل کند و ما از دولت می‌خواهیم نسبت به حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم اقدام انقلابی و تصمیم قاطع بگیرد تا دیگر بیشتر از این مردم تحت‌فشار نباشند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به‌پیش رو بودن روز قدس گفت: روز قدس روز یکپارچگی ملت اسلام است، زن و مرد با توجه به شرایط خاص و این هم‌پیمانی برای محکومیت استکبار جهانی در راهپیمایی شرکت کنند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه