اخبار داغ

امام‎جمعه کوهدشت:

شهرستان کوهدشت نیاز به مدیران برنامه‌ریز، خلاق و خستگی‌ناپذیر دارد

شهرستان کوهدشت نیاز به مدیران برنامه‌ریز، خلاق و خستگی‌ناپذیر دارد
امام جمعه کوهدشت گفت: شهرستان ولایت مدار کوهدشت نیاز به مدیرانی برنامه‌ریز، خلاق، پیگیر و خستگی‌ناپذیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام طهماسبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بابیان اینکه امروز روز اجتماع مسلمانان جهان است اظهار داشت: اهمیت ندادن به دین، قرآن، نماز و امر به‌معروف گمراهی محض است و بزرگ‌ترین نعمت خداوند دین، قرآن و عبادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی فضای مجازی را بلای مجازی خواند و خطاب به مسئولین افزود: با برنامه‌های فرهنگی جوانان را از تحرک مجازی وا‌داشته و نظارتی کامل را بر فضای مجازی ایراد کنید.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: شهرستان ولایت مدار کوهدشت احتیاج به مدیرانی برنامه‌ریز، خلاق، پیگیر و خستگی‌ناپذیر دارد؛ نظارت مردم بر کار مدیران شهرستان باعث فعال بودن و کارکرد صحیح مسئولین می‌شود.

,

وی بیان کرد: قصد کوبیدن و تضعیف فعالیت‌های دولت را ندارم اما فعالیت‌های دولت باید بیش‌ازپیش باشد؛ شهرستان کوهدشت نیازمند پیشرفت مدیریتی است؛ مردم مقدم بر روحانیت است و امامت جمعه سنگر ولایت و دین است.

,

طهماسبی ضمن تشویق مردم برای اجرای فعالیت‌های اقتصادی همچون کشاورزی و دام‌پروری گفت: بانک‌ها و سرمایه‌داران مردم را برای انجام فعالیت‌های شغلی همراهی کنند؛ بحث ترافیک در شهرستان کوهدشت اوضاع خوبی ندارد و برطرف کردن این وضعیت نیازمند همکاری مردم و پیگیری بیشتر عوامل راهنمایی و رانندگی است.

,

امام‌جمعه کوهدشت مجادلات بین سایت‌های خبری شهرستان را تأسف‌بار خواند و افزود: سایت‌های خبری اخلاق‌مداری و مروت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه