اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

قوه قضاییه مأمن و پناهگاه مردم است‏/ دوران آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه منشأ تحولات اساسی خواهد بود

قوه قضاییه مأمن و پناهگاه مردم است‏/ دوران آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه منشأ تحولات اساسی خواهد بود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه گفت: دوران آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه منشأ تحولات اساسی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه اظهار کرد: از زمانی که آیت‌الله رئیسی به ریاست قوه قضاییه منصوب شده شاهد آغاز تحولاتی در این قوه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی برای دستگاه قضایی کشور برنامه دارد، ابراز کرد: ایشان تا این لحظه نشان داده که برنامه محور بوده و برای تحول در این قوه نیز از همان ابتدا کارهایی را آغاز کرده است.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی باید همین تحولات را با قوت ادامه دهد، تصریح کرد: به طور یقین این اقداماتی که در دستگاه قضایی آغاز شده رضایت مردم از این قوه را در پی خواهد داشت.
,
 
,
وی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد در کشور ما باید سیستماتیک شود و از طرفی باید شاهد کاهش پرونده‌های ورودی، کاهش زندانیان، ارائه گزارش به مردم، بررسی لیست اموال و دارایی‌های مسئولان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشیم که خوشبختانه با انتصاب آیت‌الله رئیسی این موضوعات با قدرت انجام می‌شود.
,
 
,
احمدی با بیان اینکه ارائه لیست اموال و دارایی‌های مسئولان برای صیانت از خود افراد است، گفت: این اقدامات رئیس جدید قوه قضاییه امیدواری مردم به این دستگاه را افزایش خواهد داد.
,
 
,
وی بیان کرد: قوه قضاییه مأمن و پناهگاه مردم است و در این راستا هرچه اعتماد مردم به این قوه تقویت شود در جهت تقویت نظام خواهد بود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضاییه در کاهش حساب‌ها به 5 حساب تاکید کرد: این اقدامات اعتماد بیشتر مردم به این قوه را در پی خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه