اخبار داغ

گفتگو با هنرمند فردوسی در ترکیه

تولید در ایران؛ فروش در ترکیه/ هنرمند خوش ذوق فردوسی پای محصولات ایران را به ترکیه باز کرد

تولید در ایران؛ فروش در ترکیه/ هنرمند خوش ذوق فردوسی پای محصولات ایران را به ترکیه باز کرد
فرشید غلامرضانژاد هنرمند خراسان‌جنوبی است که توانسته بازاردائمی فروش صنایع دستی ایران را در ترکیه و جهان داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فرشید غلامرضانژاد کارآفرین صنایع دستی که توانسته در کشور ترکیه محصولات صنایع دستی کشور ایران را به فروش برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
این کارآفرین خراسان‌جنوبی متولد 1364 شهرستان فردوس، لیسانس مهندسی مکانیک، فوق لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آتیلیم و دکترای مدیریت دانشگاه آتیلیم ترکیه است.
,
 
,
غلامرضا نژاد در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: بورسیه شدنم برای تحصیل در ترکیه سبب شد تا به این کشور بروم و نزدیکی آن به کشور ایران دلیل دیگر آغاز فعالیت کاری‌ام در این کشور بود.
, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
این کارآفرین خراسان‌جنوبی خاطرنشان‌کرد: پنج سال پیش و از سال 2014 در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنم و سه سال است که توانستم خودم با راه اندازی شرکتی، بازار دائمی فروش صنایع دستی ایران را در کشورترکیه داشته باشم.
,
 
,
فرش ایران در بازارجهانی دارای اعتبار است
, فرش ایران در بازارجهانی دارای اعتبار است, فرش ایران در بازارجهانی دارای اعتبار است,
غلامرضانژاد با بیان این‌که بیشتر در زمینه فروش فرش، تابلو فرش و صنایع دستی ایران فعالیت می‌کنم، خاطرنشان کرد: فرش ایران در بازارهای جهانی معرفی شده و دارای اعتبار است.
,
 
,
وی یادآورشد: هر فردی پتانسیل، ظرفیتی و استعدادی دارد که با زحمت و تلاش می‌توان این انگیزه را در جهت دست یابی به استعداد خاصی به دست آورد و من توانستم کارآفرین صنایع دستی و بازار فروش دائمی صنایع دستی ایران را در ترکیه داشته باشم.
,
 
,
این کارآفرین صنایع دستی اضافه کرد: در خودم استعدادهای قوی جهت به دست آوردن موفقیت‌های فردی و کارآفرینی مشاهده می‌کردم؛ در سال‌های اولی که به ترکیه آمدم سختی‌های زیادی کشیدم؛ ارتباط گرفتن با مردم کمی سخت بود تا اینکه توانستم با زبان مردم این منطقه آشنا شوم.
,
 
,
غلامرضانژاد گفت: اشتغال و تدریس در کشور غریبه از هر تغییر در طول زندگی با اهمیت و مخاطره انگیزتر است.
,
 
,
وی بیان‌کرد: زبان، فرهنگ و قوانین متفاوت مردم این منطقه و گرفتن اجازه فعالیت و کار از جمله سختی‌های کاری است که در یک کشور غریبه می توان تجربه کرد اما علی رغم این مشکلات می توان کار کرد و به مرور بر تمام این مشکلات چیره شد.
,
 
,
توجه زیاد مردم ترکیه به صنایع دستی ایران
, توجه زیاد مردم ترکیه به صنایع دستی ایران, توجه زیاد مردم ترکیه به صنایع دستی ایران,
کارآفرین صنایع دستی گفت: نگاه مردم ترکیه به هنر و صنایع دستی ایران با توجه به مشترکات فرهنگی که با ایران دارد نگاهی گرم و پرتوجه است و دوستدار هنر و فرش ایرانی هستند.
,
 
,
غلامرضانژاد ادامه‌داد: در کار ما پنج نفر به طور مستقیم ارتباط دارند اما با بازاریابی یک قطعه فرش و یا هرکدام از صنایع دستی ایران می توان یک یا چند ایرانی را مشغول به کار کرد و بتوان ارزش هنر آنها را در فروش به آنها برگرداند.
,
 
,
وی بیان‌کرد: ایرانی بودن من سبب شده تا مردم کشور ترکیه و توریست های این کشور بیشتر به اصیل بودن هنر ایرانی اعتماد کرده و انتخاب خود را برای خرید هنر ایرانی از ما داشته باشند.
,
 
,
این کارآفرین صنایع دستی از افتتاح خانه هنر ایران در ترکیه گفت: در افتتاحیه خانه هنر ایران در ترکیه سفیر ایران در ترکیه نیز حضور داشتند ایشان از این‌که آثار هنری ایران در ترکیه نقطه‌ای فروشی پیدا کرده است راضی بودند و طی سخنانی افزودند که توسعه و تقویت روابط اقتصادی فرهنگی بین دو کشور نه تنها برای دو کشور بلکه برای منطقه مان و حتی کشورهای جهان سودمند خواهد بود.
,
 
,
غلامرضانژاد افزود: سفیر ایران درترکیه نیز گفت: خانه هنر گونش در بین مکان های تجاری موجود در حوزه فرهنگ و هنر زیباترین و مجهزترین است.
,
 
,
بازار فروش صنایع دستی ایران در ترکیه
, بازار فروش صنایع دستی ایران در ترکیه, بازار فروش صنایع دستی ایران در ترکیه,
وی بیان‌کرد: اکنون نمایشگاه دائمی فروش محصولات ایرانی را دارم که فرش، تابلو فرش ایرانی، صنایع دستی خاتم، میناکاری اصفهان، سنگ‌های قیمتی جنوب خراسان و زعفران زرشک و عناب را به فروش می رسانم.
,
 
,
این کارآفرین افزود: تاکنون در بیشتر از 20 نمایشگاه حضور داشتم و توانستم محصولات ایرانی را ارائه و به فروش برسانم.
,
 
,
غلامرضانژاد گفت: در نمایشگاهی در آنکارا تابلوفرش‌های هنری ایران برای فروش عرضه می‌کنم و به ایرانی ها به طور مستقیم سفارش کار می‌دهیم و نتیجه کار هنرمندان ایران در بازارهای ترکیه به فروش می رسد.
,
 
,
وی ادامه‌داد: بیش از هزاران مشتری داریم که همه اینها مشتری دائمی می شوند که بیش از 90 درصد این افراد مشتری فرش و تابلو فرش ایران هستند.
,
 
,
تنوع صنایع دستی ایران در بازار ترکیه
, تنوع صنایع دستی ایران در بازار ترکیه, تنوع صنایع دستی ایران در بازار ترکیه,
این کارآفرین خراسان جنوبی در ترکیه گفت: تنوع محصولات صنایع دستی از سراسر ایران در این شرکت وجود دارد به طوری که تنوعی از فرش‌های ترکمن و بلوچ نیز در این شرکت وجود دارد.
,
 
,
غلامرضانژاد بیان‌کرد: محصولات ایرانی به دلیل مراقبت فرهنگی با ترکیه، مشتری ثابت خود را دارند و از هر جای جهان طرفدار صنایع دستی ایران هستند.
,
 
,
وی ضمن تاکید بر این‌که از اینکه محصولات ایران را در کشور دیگری به فروش می‌رسانم رضایت قلبی دارم، افزود: فروش صنایع دستی دراین کشور به طور غیر مستقیم برای مردم ایران اشتغال زایی کرده است.
,
 
,
این کارآفرین صنایع دستی ادامه داد: در سفارت ترکیه در هر نمایشگاه محصولات ما را ارائه می کنند و محصولات ایرانی در این جا مطرح است.
,
 
,
افزایش ساعت و حوزه کاری مهم ترین برنامه ام برای آینده است
, افزایش ساعت و حوزه کاری مهم ترین برنامه ام برای آینده است, افزایش ساعت و حوزه کاری مهم ترین برنامه ام برای آینده است,
وی افزود: برنامه ام این است تا ساعت کاری خود را گسترش بدهم چراکه زمینه کاری خود را خیلی دوست دارم خیلی روابط زیادی پیدا کردم بعد از چندین سال اکنون میوه کارم به ثمر رسیده است.
,
 
,
این کارآفرین صنایع دستی ضمن اشاره به این‌‎‌که از ساعت 10 صبح تا 10 شب سرکار هستم، خاطرنشان‌کرد: غیر از این مرکز خرید، می خواهم شعبه‌های دیگر فروش داشته و فعالیت های خودم را به صورت خرید سایت گسترش دهم.
,
 
,
غلامرضانژاد با بیان این که من خودم را فرد موفقی نمی دانم، افزود: می توانم موفق تر از این عمل کنم و برای رسیدن به این موفقیت تمام تلاشم را خواهم کرد.
,
 
,
وی گفت: هر فردی در خود پتانسیل فوق العاده ای از استعداد دارد و فرقی ندارد در چه منطقه‌ای از لحاظ امکانات بزرگ شده و رشد کرده است بلکه این توانمندی‌ها هستند که یک فرد را می‌توانند در مسیری که می‌خواهد رشد دهند.
,
 
,
با دست خالی کارم را آغاز کردم
, با دست خالی کارم را آغاز کردم, با دست خالی کارم را آغاز کردم,
این کارآفرین صنایع دستی درترکیه خاطرنشان کرد: من یک فردی از خطه محروم خراسان جنوبی هستم نه توان مالی داشتم و نه پارتی داشته و نه اینکه قبلا خانوده ام وارد ترکیه شده بود بلکه این تلاش و پشتکار بود که توانست من را در این مسیر کمک کند.
,
 
,
غلامرضانژاد اضافه کرد: با 15 میلیون تومان پول وارد ترکیه شدم و با دست خالی کارم را آغاز کردم اکنون سالیانه بیش از 300 قطعه فرش به فروش می رسانم.
,
 
,
تعامل با مسئولان برای حضور محصولات خراسان‌جنوبی در ترکیه
, تعامل با مسئولان برای حضور محصولات خراسان‌جنوبی در ترکیه, تعامل با مسئولان برای حضور محصولات خراسان‌جنوبی در ترکیه,
وی گفت: خراسان‌جنوبی هنرهای معروفی مانند پارچه بافی خراشاد، قالی بافی، زرشک، زعفران و عناب دارد که این‌ها در بازارهای جهانی جای خود را باز کرده و جزو کالاهای صادراتی ایران است.
,
 
,
وی افزود: من حاضرم با مسئولان خراسان‌جنوبی در خصوص صادرات محصولات استان به ترکیه و زمینه فروش دائمی این محصولات در این کشور مشاوره بدهم تا بتوانیم از همه فرصت ها برای حضور محصولات استان در بازارهای جهانی بهره گرفته شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه