اخبار داغ

سرپرست پلیس راهور استان یزد خبر داد

افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال

افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال
سرپرست پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه در سال جاری عابرین پیاده بیشترین فوتی ها تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند گفت: برعکس سال های گذشته امسال تعداد فوتی های عابرین پیاده از فوتی های موتورسوار پیشی گرفته که شرایط اقتصادی می تواند یکی از علل این افزایش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ سرپرست پلیس راهور استان یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران استان یزد با بیان اینکه مقوله ترافیک هم اثر پذیر و هم اثر گذار است گفت:از یک طرف  وجود نظم و بی نظمی ترافیک شهری  در آرامش جامعه اثر گذار است و از طرف دیگر شرایط اقتصادی، فرهنگی،فردی و ... جامعه نیز برترافیک و تصادفات ما اثر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رشد فزاینده تصادفات درون شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه

رضا زارع افزود: میزان تصادفات در سال گذشته و از سه ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه رشد فزاینده  داشته و همخه دستگاه های مرتبط با مسئله ترافیک باید برای کاهش این حجم از تصادفات کمک کار پلیس باشند چرا که پلیس راهور اگر تمامی امکانات را نیز در اختیار داشته باشد تنها می تواند در کاهش 5 درصد از وقوع تصادفات موفق باشد و نمی توان به تنهایی بر این مشکلات فائق آمد.

زارع از افزایش 69 درصدی تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه در استان خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه تعداد فوتی های ما بر اثر تصادفات در معابر شهری 41 نفر بوده  که 31 نفر آن ها مربوط به مرکز استان هستند و دوهزار و 101 نفر نیز تاکنون مجروح داشتیم  که بیش از 70 درصد مربوط به مرکز استان است.

افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال

وی با بیان این مطلب که در سال جاری عابرین پیاده  بیشترین فوتی ها تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند گفت: برعکس سال های گذشته امسال تعداد فوتی های عابرین پیاده از فوتی های موتورسوار پیشی گرفته است که شرایط اقتصادی می تواند یکی از علل این افزایش باشد هرچند سومین جایگاه نیز به دوچرخه سواران اختصاص دارد.

سرپرست پلیس راهور استان در خصوص بازه سنی  متوفیان در تصادفات درون شهری هم اظهار داشت: متوفیان تصادفات درون شهری در بازه سنی 40 تا 50 سال قرار دارند و پس از آن کودکان کمتر از ده سال هستند.

زارع در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که مردم یزد علی رغم برخورداری از غنای فرهنگی بالا متاسفانه نسبت به فرهنگ ترافیک بی توجه هستند اظهار داشت:  مردم یزد مردمانی بسیار با فرهنگ بوده و درصورتی که فرهنگی به خوبی  به انان منتقل شود پذیرا هستند البته رسانه های استان نیز در این زمینه نقش غیرقابل انکار داشته و انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرهنگ ترافیک در یزد نسبت به استان های دیگر بالاست

وی تاکید کرد: البته فرهنگ ترافیکی در یزد نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری دارد و این موضوع با توجه به تخلفاتی که  مسافران نوروزی در ایام عید  در یزد انجام می دهند ثابت شده است و در مجموع شهروندان یزدی در بحث رعایت قوانین نسبت به استان های دیگر از وضعیت مطلوبتری برخوردار بوده به گونه ای که مثلا در خصوص بستن کمربند ایمنی بالای 90 درصد ازیزدی ها از کمربندایمنی استفاده می کنند.

زارع در ادامه تعداد پارکینگ های موجود در سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر را کافی دانست و ابراز داشت: وضعیت پارکینک در شهر یزد نسبتا مناسب است وتقریبا در هر خیابان یک پارگینگ وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که اطلاع رسانی خوبی از سوی شهرداری در این زمینه صورت نگرفته و برخی از مردم  نیز به دلیل پرداخت هزینه، تمایلی به استفاده از پارکینگ ها را ندارند.

حادثه خیزترین معابرشهر یزد

سرپرست پلیس راهور استان حادثه خیز ترین معابرشهر یزد را معابر دوطرفه فاقدجدا کننده  دانست و گفت:خیابان های امام،سیدگل سرخ، چمران و شهید رجایی  حادثه خیز ترین معابرشهر هستند که به دلیل امکان گردش و دور زدن در هر نقطه از خیابان شاهد بیشترین تصادفات در آن ها هستیم.

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد تصادفات در معابر فرعی و محلی اتفاق می افتد که بیشترین فوتی ها و جرحی های تصادفات را رقم میزنند و در معابر اصلی که دوربین ها و امکانات نظارتی وجود دارد معمولا تصادف کمتر رخ داده و یا نوع ان خسارتی است.

زارع تصریح کرد: وجود دوربین ها در معابر اصلی در کنترل سرعت که یکی از عوامل مهم در تصادفات است نقش مثبت داشته به طوری که میانگین سرعت را به حدود 50 کیلومتر در ساعت در معابر اصلی رسانده است.

انتهای پیام/ح

,

رشد فزاینده تصادفات درون شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه

رضا زارع افزود: میزان تصادفات در سال گذشته و از سه ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه رشد فزاینده  داشته و همخه دستگاه های مرتبط با مسئله ترافیک باید برای کاهش این حجم از تصادفات کمک کار پلیس باشند چرا که پلیس راهور اگر تمامی امکانات را نیز در اختیار داشته باشد تنها می تواند در کاهش 5 درصد از وقوع تصادفات موفق باشد و نمی توان به تنهایی بر این مشکلات فائق آمد.

زارع از افزایش 69 درصدی تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه در استان خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه تعداد فوتی های ما بر اثر تصادفات در معابر شهری 41 نفر بوده  که 31 نفر آن ها مربوط به مرکز استان هستند و دوهزار و 101 نفر نیز تاکنون مجروح داشتیم  که بیش از 70 درصد مربوط به مرکز استان است.

افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال

وی با بیان این مطلب که در سال جاری عابرین پیاده  بیشترین فوتی ها تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند گفت: برعکس سال های گذشته امسال تعداد فوتی های عابرین پیاده از فوتی های موتورسوار پیشی گرفته است که شرایط اقتصادی می تواند یکی از علل این افزایش باشد هرچند سومین جایگاه نیز به دوچرخه سواران اختصاص دارد.

سرپرست پلیس راهور استان در خصوص بازه سنی  متوفیان در تصادفات درون شهری هم اظهار داشت: متوفیان تصادفات درون شهری در بازه سنی 40 تا 50 سال قرار دارند و پس از آن کودکان کمتر از ده سال هستند.

زارع در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که مردم یزد علی رغم برخورداری از غنای فرهنگی بالا متاسفانه نسبت به فرهنگ ترافیک بی توجه هستند اظهار داشت:  مردم یزد مردمانی بسیار با فرهنگ بوده و درصورتی که فرهنگی به خوبی  به انان منتقل شود پذیرا هستند البته رسانه های استان نیز در این زمینه نقش غیرقابل انکار داشته و انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرهنگ ترافیک در یزد نسبت به استان های دیگر بالاست

وی تاکید کرد: البته فرهنگ ترافیکی در یزد نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری دارد و این موضوع با توجه به تخلفاتی که  مسافران نوروزی در ایام عید  در یزد انجام می دهند ثابت شده است و در مجموع شهروندان یزدی در بحث رعایت قوانین نسبت به استان های دیگر از وضعیت مطلوبتری برخوردار بوده به گونه ای که مثلا در خصوص بستن کمربند ایمنی بالای 90 درصد ازیزدی ها از کمربندایمنی استفاده می کنند.

زارع در ادامه تعداد پارکینگ های موجود در سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر را کافی دانست و ابراز داشت: وضعیت پارکینک در شهر یزد نسبتا مناسب است وتقریبا در هر خیابان یک پارگینگ وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که اطلاع رسانی خوبی از سوی شهرداری در این زمینه صورت نگرفته و برخی از مردم  نیز به دلیل پرداخت هزینه، تمایلی به استفاده از پارکینگ ها را ندارند.

حادثه خیزترین معابرشهر یزد

سرپرست پلیس راهور استان حادثه خیز ترین معابرشهر یزد را معابر دوطرفه فاقدجدا کننده  دانست و گفت:خیابان های امام،سیدگل سرخ، چمران و شهید رجایی  حادثه خیز ترین معابرشهر هستند که به دلیل امکان گردش و دور زدن در هر نقطه از خیابان شاهد بیشترین تصادفات در آن ها هستیم.

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد تصادفات در معابر فرعی و محلی اتفاق می افتد که بیشترین فوتی ها و جرحی های تصادفات را رقم میزنند و در معابر اصلی که دوربین ها و امکانات نظارتی وجود دارد معمولا تصادف کمتر رخ داده و یا نوع ان خسارتی است.

زارع تصریح کرد: وجود دوربین ها در معابر اصلی در کنترل سرعت که یکی از عوامل مهم در تصادفات است نقش مثبت داشته به طوری که میانگین سرعت را به حدود 50 کیلومتر در ساعت در معابر اصلی رسانده است.

انتهای پیام/ح

,

رشد فزاینده تصادفات درون شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه

, رشد فزاینده تصادفات درون شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه,

رضا زارع افزود: میزان تصادفات در سال گذشته و از سه ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه رشد فزاینده  داشته و همخه دستگاه های مرتبط با مسئله ترافیک باید برای کاهش این حجم از تصادفات کمک کار پلیس باشند چرا که پلیس راهور اگر تمامی امکانات را نیز در اختیار داشته باشد تنها می تواند در کاهش 5 درصد از وقوع تصادفات موفق باشد و نمی توان به تنهایی بر این مشکلات فائق آمد.

,

زارع از افزایش 69 درصدی تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه در استان خبر داد و اظهار داشت: تا این لحظه تعداد فوتی های ما بر اثر تصادفات در معابر شهری 41 نفر بوده  که 31 نفر آن ها مربوط به مرکز استان هستند و دوهزار و 101 نفر نیز تاکنون مجروح داشتیم  که بیش از 70 درصد مربوط به مرکز استان است.

,

افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال

, افزایش کشته های عابرپیاده در سه ماهه امسال,

وی با بیان این مطلب که در سال جاری عابرین پیاده  بیشترین فوتی ها تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده اند گفت: برعکس سال های گذشته امسال تعداد فوتی های عابرین پیاده از فوتی های موتورسوار پیشی گرفته است که شرایط اقتصادی می تواند یکی از علل این افزایش باشد هرچند سومین جایگاه نیز به دوچرخه سواران اختصاص دارد.

,

سرپرست پلیس راهور استان در خصوص بازه سنی  متوفیان در تصادفات درون شهری هم اظهار داشت: متوفیان تصادفات درون شهری در بازه سنی 40 تا 50 سال قرار دارند و پس از آن کودکان کمتر از ده سال هستند.

,

زارع در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که مردم یزد علی رغم برخورداری از غنای فرهنگی بالا متاسفانه نسبت به فرهنگ ترافیک بی توجه هستند اظهار داشت:  مردم یزد مردمانی بسیار با فرهنگ بوده و درصورتی که فرهنگی به خوبی  به انان منتقل شود پذیرا هستند البته رسانه های استان نیز در این زمینه نقش غیرقابل انکار داشته و انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

,

فرهنگ ترافیک در یزد نسبت به استان های دیگر بالاست

, فرهنگ ترافیک در یزد نسبت به استان های دیگر بالاست,

وی تاکید کرد: البته فرهنگ ترافیکی در یزد نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری دارد و این موضوع با توجه به تخلفاتی که  مسافران نوروزی در ایام عید  در یزد انجام می دهند ثابت شده است و در مجموع شهروندان یزدی در بحث رعایت قوانین نسبت به استان های دیگر از وضعیت مطلوبتری برخوردار بوده به گونه ای که مثلا در خصوص بستن کمربند ایمنی بالای 90 درصد ازیزدی ها از کمربندایمنی استفاده می کنند.

,

زارع در ادامه تعداد پارکینگ های موجود در سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر را کافی دانست و ابراز داشت: وضعیت پارکینک در شهر یزد نسبتا مناسب است وتقریبا در هر خیابان یک پارگینگ وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که اطلاع رسانی خوبی از سوی شهرداری در این زمینه صورت نگرفته و برخی از مردم  نیز به دلیل پرداخت هزینه، تمایلی به استفاده از پارکینگ ها را ندارند.

,

حادثه خیزترین معابرشهر یزد

, حادثه خیزترین معابرشهر یزد,

سرپرست پلیس راهور استان حادثه خیز ترین معابرشهر یزد را معابر دوطرفه فاقدجدا کننده  دانست و گفت:خیابان های امام،سیدگل سرخ، چمران و شهید رجایی  حادثه خیز ترین معابرشهر هستند که به دلیل امکان گردش و دور زدن در هر نقطه از خیابان شاهد بیشترین تصادفات در آن ها هستیم.

,

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد تصادفات در معابر فرعی و محلی اتفاق می افتد که بیشترین فوتی ها و جرحی های تصادفات را رقم میزنند و در معابر اصلی که دوربین ها و امکانات نظارتی وجود دارد معمولا تصادف کمتر رخ داده و یا نوع ان خسارتی است.

,

زارع تصریح کرد: وجود دوربین ها در معابر اصلی در کنترل سرعت که یکی از عوامل مهم در تصادفات است نقش مثبت داشته به طوری که میانگین سرعت را به حدود 50 کیلومتر در ساعت در معابر اصلی رسانده است.

,

انتهای پیام/ح

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه