اخبار داغ

مدیرعامل موسسه بنیاد ازدواج قزوین خبر داد:

تامین جهیزیه ۴۰زوج لرستانی در منطقه سیل‌زده دلفان

تامین جهیزیه ۴۰زوج لرستانی در منطقه سیل‌زده دلفان
مدیرعامل موسسه بنیاد ازدواج قزوین گفت: بنیاد ازدواج استان قزوین در نظر دارد با هزینه ۲۲۰میلیون تومان تهیه اقلام حدود ۴۰زوج جوان در منطقه سیل زده دلفان را تحت پوشش قرار دهد که ۱۹نفر از آن‌ها خانواده سادات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی میرزایی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره‌ی اعزام ششمین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کارشناسان برای شناسایی افراد خسارت دیده و زوج‌های کم بضاعت به مناطق سیل زده اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: حدود 400خانواده خسارت دیده در منطقه دلفان شناسایی شدند که بنیاد ازدواج استان قزوین در نظر دارد حدود 40زوج جوان را که 19نفر از آن‌ها خانواده سادات هستند را تحت پوشش قرار دهد.

,

مدیر عامل موسسه بنیاد ازدواج استان قزوین ابراز کرد: پنجمین مرحله کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده شهر پل دختر با مبلغ یک میلیارد و 200میلیون تومان ارسال شد.

,

, ,

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی در شمین دوره اعزام مبلغ 220میلیون تومان است که زمینه تهیه‌ی اقلام جهیزیه مانند 40عدد یخچال، 40عدد اجاق گاز، 40دست ظروف آرکوپال و تفلون، 19پتو و 19جارو برقی فراهم شد.

,

 

,

میرزایی درباره اعزام مرحله‌ی بعدی کمک‌های مردمی گفت: مرحله بعدی اعزام کمک‌های مردمی استان قزوین در روزهای آتی به مناطق اهواز و خوزستان برای کمک‌رسانی است که تاکنون در استان اهواز حدود 70زوج برای کمک جهیزیه شناسایی شده‌اند.

,

این مسئول ابراز کرد: بنیاد ازدواج علاوه بر حمایت مردم سیل‌زده حامی زوجین استان قزوین که حتی شرایط دریافت وام ازدواج را ندارند، است.

,

وی درپایان گفت: همت مردم استان قزوین نشان می‌دهد که خیرین برای آخرت خود توشه آماده کرده‌اند و دِین خود را نسبت به هم‌نوعان خود که نیاز به کمک دارند ادا می‌کنند و امید است که روزی شرایط کمک رسانی برای مردم که از توان مالی برخوردارند فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه