اخبار داغ

پویش «فصل گرم کتاب» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

پویش «فصل گرم کتاب» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای پویش «فصل گرم کتاب» در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، جواد زاهدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی، اظهار داشت: پویش فصل گرم کتاب در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه و چایپاره برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در قالب این پویش مربیان کانون با تجهیزات آموزشی در کیی از پارک‌های شهرها حاضر شده و به اجرای برنامه‌ها می‌پردازند که از این جمله می‌توان به نقد کتاب و فیلم، اوریگامی و نقاشی اشاره کرد.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: این برنامه تاکنون ۴ نوبت در شهرهای اشنویه و چایپاره و ۱۰ نوبت نیز در ارومیه برگزار شده است.

,

وی، ادامه داد: بیست و دومین جشنواره قصه گویی در ۳ سطح دختران و پسران، زنان و مردان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار می‌شود که با توجه به تجارب سال‌های قبل امیدواریم در این دوره رتبه‌های مناسبی کسب کنیم.

,

زاهدی، با اشاره به اجرای بخش صحنه‌ای جشنواره در بخش قصه‌های خبرنگاری نیز گفت: برنامه قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در این حوزه برگزار می‌شود که همزمان با شب یلدا برترین‌های آن معرفی می‌شوند.

,

وی، خاطرنشان کرد: مرحله استانی جشنواره مهرماه و در ماکو برگزار می‌شود که نفرات برتر این مرحله به بخش کشوری راه می‌یابند.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص حضور یکی از نویسندگان کودک و نوجوان در ارومیه، گفت: خانم سعیده موسوی زاده نویسنده کتاب آب و تاب ۵ شهریور در ارومیه حضور می‌یابد. عنوان برنامه دو پنجره، یک لبخند است که دیدار کودکان و نویسندگان است و نافع برای هر ۲ قشر است.

,

وی، از راه‌اندازی ۳ انجمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز خبر داد و بیان داشت: انجمن سرود، انجمن هنرهای نمایشی و انجمن قصه‌گویی را راه‌اندازی کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه