اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر تویسرکان:

جذب بیش از۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های عمرانی هلال احمر تویسرکان

جذب بیش از۳ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های عمرانی هلال احمر تویسرکان
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از جذب بیش ازسه میلیارد تومان در چند سال اخیر برای تکمیل پروژه های عمرانی هلال احمر توسط نماینده مردم این شهرستان در مجلس خبر داد و گفت: در یک ماه آینده پایگاه امداد و جاده ای خیرآباد و سه راهی فرسفج و نیز مجتمع فرهنگی هلال احمر، افتتاح و به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ رحمت الله الوندی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران تویسرکانی گفت: خوشبختانه با پیگیری ها انجام شده از سوی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر از نظر ایجاد پایگاه امداد و جاده ای و خرید تجهیزات ضروری برای امدادرسانی، پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه پایگاه امداد و جاده ای شهید جعفری ف در سه راهی خیرآباد تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می شود، اظهار کرد: این پایگاه در دو طبقه با زیربنای ۶۰۰ متر ساخته شده که می تواند کمک شایانی در امدادرسانی ها در این محور داشته باشد.

,


رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: همچنین در سه راهی فرسفج پایگاه فصلی با نام امداد و نجات شهید مهدی ملکی به صورت کانکسی ساخته شده است که در مسیر تویسرکان ـ فیروزان نهاوند، تویسرکان ـ شهرستانه و تویسرکان ـ فرسفج وافع شده است.

,
,


الوندی تصریح کرد: مجددانه پیگیر آن هستیم و درخواست های مکرر داده ایم تا پایگاه امداد و نجات واقع در سه راهی فرسفج را بتوانیم به پایگاه دائمی تبدیل کنیم.

,
,


وی عنوان کرد: با توجه به احتمال حوادث در مسیر شهرستانه ـ گنجنامه، درخواست پایگاه امداد و نجات کوهستان هم ارائه شده تا بتوانیم در این پایگاه ها خدمات به موقع و سریع تری را در مواقع ضروری داشته باشیم.

,
,

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با بیان اینکه هرچه تعداد پایگاه های امداد و نجات ما در سطح شهرستان بیشتر شود، از نظر امدادرسانی در شرایط مناسبتری هستیم، تأکید کرد: افزایش این پایگاه ها سبب می شود تا ما در جذب و آموزش داوطلبان حاضر در این جمعیت کوشاتر عمل کنیم و همیشه نیروهای امدادرسان بیشتری آماده در دسترس ما باشد.

,


الوندی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر تویسرکان به اذعان مدیر کل این جمعیت در استان جزء نخستین نیروهای امدادی بودند که هم در سیل ابتدای سال جاری برای امدادرسانی به لرستان رسیدند و هم در حادثه تلخ زلزله سرپل ذهاب، که این مطلب نشان از آمادگی نیروهای امدادی ما دارد.

,
,


وی همچنین از افتتاح دیگر پروژه عمرانی با عنوان مجمتع فرهنگی هلال احمر در هفته دولت خبر داد و گفت: گرچه پیمانکار اولیه حتی با وجود بودن اعتبارات و وسایل لازم، کمی کند عمل کرد، اما خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و تغییر پیمانکار، این پروژه در کمتر از یک ماه آیند به بهره برداری می رسد.

,
,


رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان به خرید تجهیزات امدادی و ارتقاء این تجهیزات در چند سال اخیر هم اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر تویسرکان توزیع بسته های حمایتی متنوع در بین محرومان نقاط مختلف شهرستان در شب عید و یا حتی در طول سال است که بسیاری از این اعتبارات هم توسط مفتح جذب شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه