اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان غربی مطرح شد؛

انجام برخی کارها در جریان جشن‌ها ناپسند و نادرست است/ مسئولان معتقد به موازین اسلامی بر سر کار گمارده شوند

انجام برخی کارها در جریان جشن‌ها ناپسند و نادرست است/ مسئولان معتقد به موازین اسلامی بر سر کار گمارده شوند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

انجام برخی کارها در جریان جشن‌ها ناپسند و نادرست است/ مسئولان معتقد به موازین اسلامی بر سر کار گمارده شوند

, انجام برخی کارها در جریان جشن‌ها ناپسند و نادرست است/ مسئولان معتقد به موازین اسلامی بر سر کار گمارده شوند, انجام برخی کارها در جریان جشن‌ها ناپسند و نادرست است/ مسئولان معتقد به موازین اسلامی بر سر کار گمارده شوند,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: تولیدکنندگان بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و بر مسئولان و مدیران لازم است تا از آن‌ها حمایت کنند.

,

وی، افزود: مدیران در راستای رونق تولید و نیز راه‌اندازی و تقویت چرخه تولید از تولیدکنندگان حمایت داشته و موانع موجود بر سر راه این بخش را برطرف کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: سرمایه‌داری در اسلام مفهومی ندارد و آنچه مهم و قابل تاکید واقع شده، عدالت اجتماعی است که تمام مدیران باید به گونه‌ای مسائل اقتصادی را مدیریت کنند تا عدالت اجتماعی رعایت شود.

,

وی، بیان داشت: مسئله اقتصاد و فرهنگ موضوع مورد نیاز امروز در سطح کشور است و باید دولتمردان در این حوزه‌ها با نگاه جهادی وارد میدان عمل شوند تا شاهد برکت در جامعه باشیم.

,

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باعث عاقبت بخیری مسئولان خواهد شد و بر همین اساس باید در زمینه رسیدگی و رفع مشکلات مردم اقدام لازم انجام شود.

,

وی، ابراز داشت: فرهنگ مهمترین عاملی است که توسط دشمنان در برخورد با مردم و انقلاب اسلامی مورد توجه است و بر همین اساس باید دقت بیشتری از سوی مسئولان و متولیان این بخش نسبت به حفظ اصول فرهنگی انجام شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: فرمانداران، استانداران و مسئولان در انتخاب عوامل و مدیران اجرایی دقت کافی داشته باشند و افرادی را در این حوزه‌ها قرار دهند که نسبت به رعایت موازین دینی و اسلامی همت داشته باشند.

,

وی، ابراز داشت: کسی که با مباحث دینی و فرهنگی آشنا نباشد توان مدیریت ندارد.

,

حجت‌الاسلام قریشی، عنوان کرد: اعتدال در امور کاری درست است. نباید برخی کارهای ناپسند را در جشن‌ها اجرا کرد و همچنین باید از تفریط نیز در برخی امور نیز پرهیز کنیم.

,

وی، با اشاره به نامگذاری ۳۰ تیرماه به عنوان روز جهانی مسجد، بیان داشت: مساجد به عنوان کانون توحید در اسلام هستند و در انقلاب ما محور و کانون انقلاب بودند و بر همین اساس باید برای حضور در مساجد اهمیت دهیم.

,

امام جمعه ارومیه، گفت: باید متولیان مسجد مشکلات را بازنگری کنند تا مساجد رونق یافته و مردم بیش از پیش در مساجد حضور پیدا کنند.

,

وی، تاکید کرد: متولیان حوزه مساجد باید دقت کنند که چرا جوانان در مساجد حضور کمی دارند و این امر را بررسی و رونق دهند تا جوانان به مساجد جذب شوند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: متولیان مسجد باید سرآمدان محلات باشند و افراد شایسته و مناسب برای اداره مساجد انتخاب شوند.

,

دولت تراز انقلاب باید در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد/ تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است

, دولت تراز انقلاب باید در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد/ تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است, دولت تراز انقلاب باید در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد/ تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است,

 حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به آغاز هفته دولت، اظهار کرد: دولت در تراز گام دوم انقلاب باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند در امر جامعه سازی و تمدن سازی مفید باشد.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در نقاط مختلف کشور و در دوره افتاده ترین روستاها انجام گرفته است، افزود: به برکت انقلاب و نظام اسلامی و نعمت ولایت فقیه، سرعت توسعه در ایران در مقایسه با سایر کشورها، چشمگیر و قابل توجه است.

,

وی التزام عملی به نظام و شعار های انقلاب را از ویژگی های دولت در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید شعارها و خاستگاه اصلی انقلاب و حمایت از جریان انقلاب به فراموشی سپرده شود.

,

وی بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه به قدرت درون زا بویژه در دوران تحریم باید مورد توجه دولت باشد و این نکته حائز اهمیت است که هرجا به توانمندی های داخلی توجه کرده موفق بوده و نیاز های خود را تامین کرده ایم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پارت بازی خیانت به نظام و انقلاب است، اظهار کرد: دولت در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باید نظارت دقیق بر عملکرد دستگاهها برای جلوگیری از شکل گیری کانون های فساد داشته باشد.

,

وی افزود: از وظایف مهم قوه مجریه، بازرسی دقیق است تا هرجا کسی کار خود را درست انجام نمی دهد، بررسی و از آن جلوگیری شود.
حسن زاده با بیان اینکه مردم ولی نعمت این انقلاب هستند، اظهار کرد: مردم برای ما مهم هستند نه فلان مسئول و هرجا مردم در صحنه بوده اند، این انقلاب به پیش رفته است.

,
,

وی با تاکید بر نظارت و بازرسی های دقیق، تصریح کرد: وام هایی که برای تولید اختصاص می یابد باید در جای خود هزینه شوند.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مسئولان باید پاک دست و ساده زیست باشند، افزود: رعایت بیت المال و جلوگیری از حیف و میل بیت المال و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی هایی هستند که هم دولت و هم ملت در راه تمدن سازی باید به آن توجه داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه تمام هم و غم دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است، تصریح کرد: باید به خانواده توجه فراوانی شود چرا که امروز دشمن به دنبال از بین بردن خانواده است.

,

تولید کلید حل مشکلات کشور است

, تولید کلید حل مشکلات کشور است, تولید کلید حل مشکلات کشور است,

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی، موضوع«مواسات» از دیدگاه اسلام را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: اگر کمک به دیگران از اضافه ثروت باشد انفاق،صدقه و اهدا و اگر از ثروت مورد نیاز خویش باشد مواسات نام دارد و واگذاری تمام آنچه خود به آن نیاز دارد ایثار نامیده می‌شود.

,

امام جمعه خوی با اشاره به ملاقات روز چهارشنبه ولی‌امر مسلمین با هیئت دولت مطالبات، توصیه‌های ایشان را برشمرد و افزود: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتصاد و فرهنگ دو اولویت اصلی کشور هستند و تولید کلید حل مشکلات کشور است و تغییر نگاه مسوولان به تولیدکنندگان ضروری است و از سوی دیگر به ضرورت نگاه ویژه دولت به بنگاه‌های متوسط و کوچک و جلوگیری از نفوذ دشمن در تولیدات فرهنگی و برنامه‌ریزی جدی در مقابل جبهه دشمن در فضای مجازی تاکید کردند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه جهان شاهد است که حاکمان کشورهای غربی برای رسیدن به اهداف و امیال دنیوی و شیطانی خود انسانها را در سطح جهان قتل عام می‌کنند گفت: به ویژه چندین سال است که مسلمانان را به وسیله عوامل خویش همه روزه به خاک و خون می‌کشند.

,

مغبوضترین حلال‌ها در نزد خداوند متعال طلاق است

, مغبوضترین حلال‌ها در نزد خداوند متعال طلاق است, مغبوضترین حلال‌ها در نزد خداوند متعال طلاق است,

ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با تاکید بر امر ازدواج و دوری از طلاق اظهار کرد: ازدواج منافع بسیاری دارد همان گونه که طلاق در بین خدا و خلق خدا منفور است و در جامعه ضرر و زیان به همراه می‌آورد.

,

وی تصریح کرد: مغبوضترین حلال‌ها در نزد خداوند متعال طلاق است هر چند که گاهی دو زوج نمی‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کرده و خوشبخت شوند و به ناچار از یکدیگر جدا می شوند.

,

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه با طلاق عداوت به وجود می آید بیان کرد: بنابراین جوانان تا جای ممکن باید از طلاق خودداری کرده و براساس روایات نیز، هر مرد یا زنی از همسر خود بدون دلیل خواستار طلاق و جدایی باشد، بهشت بر وی حرام شده چون فساد اخلاقی در زمین به وجود می آید.

,

وی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دولت‌ها در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در جامعه انجام داده و در هفته دولت و در دهه مبارکه فجر، صدها طرح و پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شده که جای تقدیر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه