اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

80 درصد مطالبات مردم در حوزه اقتصادی محقق نشده است/ تشریح اولویت‌های دولت در دو سال باقی مانده

80 درصد مطالبات مردم در حوزه اقتصادی محقق نشده است/ تشریح اولویت‌های دولت در دو سال باقی مانده
کارشناس مسائل سیاسی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری عنوان کردند دولت بر اساس خواسته های مردم و نیازهای واقعی کشور باید در دو سال باقی مانده اقداماتی را انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: مردم در نظر سنجی ها و اظهارتشان مکررا بیان کرده اند که 80 درصد مطالبات و خواسته هایشان پیرامون موضوعات اقتصادی در حوزه بیکاری، رفع معیشت، رونق کسب و کار، کاهش نرخ کالاهای اساسی و ... محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: دولت در شرایط بحرانی تحریم، به نظر می‌رسد که مطالبات مردمی را در حد پائین محقق کرده است؛ این در حالی است که فشار بر مردم بسیار زیاد است اما هنوز از طاقت آنان خارج نشده و مردم به خاطر انقلاب و نظام اسلامی فشارها را تحمل می کنند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری عنوان کردند دولت بر اساس خواسته های مردم و نیازهای واقعی کشور باید در دو سال باقی مانده اقداماتی را انجام دهد.

,

ترقی ابراز کرد: از جمله اولویت بندی هایی که دولت باید مد نظر قرار دهد قطع وابستگی به بیرون و تکیه بر ظرفیت های داخلی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است؛ همچنین دولت باید مهار نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید و رونق کسب و کار در سطح کشور را در اولویت قرار دهد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطع وابستگی بودجه به نفت، هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور به سمت اقشار ضعیف جامعه و اصلاح نظام و سیستم بانکی در جهت تقویت تولید و بهبود نظام مالی کشور از جمله اولویت بندی‌های دیگری است که دولت می تواند در دو سال باقی مانده مد نظر قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه