اخبار داغ

ادامه نمایشگاه دائمی زباله در ورودی پایتخت طبیعت

ادامه نمایشگاه دائمی زباله در ورودی پایتخت طبیعت
وروردی شهر یاسوج از سمت جنوب همچنان نمایشگاهی از زباله هایی است که بر روی جاده رها شده و به رستورانی برای سگ ها و گربه ها تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ هر گردشگری که وارد شهر یاسوج می شود در مرحله اول ورودی شهر را می بیند اگر ورودی زیبا باشد بدون شک  اظهار نظر مثبتی در خصوص خود شهر دارد اما وقتی ورودی آن با زباله و آشغال از مسافران و گردشگران استقبال کند بدون شک خاطره خوبی برای این مسافران ایجاد نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هم اکنون هر فردی که بخواهد از جنوب ایران وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شود و یا بخواهد از این استان به استان های شمالی و غربی سفر کند باید از زباله های ورودی شهر یاسوج بگذرد زباله هایی که نه یک روز یا دو روز بلکه در تمام اوقات شبانه روز در دو راهی دوپشته دشت روم خودنمایی می کنند.

,

دو پشته دشت روم خود محل دفن زباله های شهر یاسوج است اما گویا خود اهالی دشت روم از ان محروم هستند و به ناچار زباله های خود را در دو راهی دوپشته رها می کنند که ماشین های شهرداری آنها را با خود تا دوپشته ببرند، با توجه به جمعیتی که دشت روم دارد بدون شک شاهد بی نظمی هایی نیز در گذاشتن زباله در این منطقه هستیم.

,

می توان گفت که در تمام ایام هفته دو راهی دو پشته دشت روم پر از زباله هایی است که سگ و گربه های ولگرد گاهی آنها را پاره می کنند و در اطراف پخش می شوند وباعث می شود که منظره ای بسیار زننده در ورودی شهر ایجاد شود.

,

این پایگاه خبری در گذشته نیز چند بار پیشنهاداتی برای این بی نظمی ها داده است که بدون شک می تواند تاثیرگذار باشد گذاشتن چند سطل زباله بزرگ توری و سیم می تواند تا اندازه ای از این معضل بکاهد.

,

بدون شک چنین ورودی در شان پایتخت طبیعت ایران نیست چرا که مردم بر اساس دیده ها قضاوت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه