اخبار داغ

بخشدار مرکزی شهرستان بهار:

اعطای تسهیلات ۸ میلیارد تومانی به سیل زدگان شهرستان بهار

اعطای تسهیلات ۸ میلیارد تومانی به سیل زدگان شهرستان بهار
بخشدار مرکزی شهرستان بهار از ورود 8 میلیارد تومان به چرخه اقتصادی شهرستان از محل خسارات وارده به شهرستان در بارندگی های ابتدای سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ تعداد واحدهای خسارت دیده از بارندگی های ابتدای سال را 214 واحد روستایی برشمرد وگفت: تسهیلاتی که دولت برای واحدهای خسارت دیده در نظر گرفته 40 میلیون تومان وام 4 درصد و 16 میلیون تومان وام بلاعوض بود که افراد تحت پوشش علاوه بر این 10 میلیون تومان از نهاد متبوع خود و 10 میلیون تومان نیز از بسیج سازندگی به صورت بلاعوض دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شفیعی گفت: تاکنون بیش از 50 درصد واحدهای خسارت دیده این تسهیلات را دریافت کرده اند و بقیه نیز در حال دریافت این تسهیلات هستند.

,

وی با برشمردن زحمات بنیاد مسکن در این باره گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد این بودیم که بنیاد مسکن به صورت شبانه روزی و جهادی در صحنه حاضر بوده و کارکنان آن تمام وقت برای مردم تلاش کرده اند.

,

شفیعی مجموع مبالغ وارد شده به چرخه اقتصادی شهرستان از محل تسهیلات به واحدها ی خسارت دیده را نزدیک به 8 میلیارد تومان برشمرد و گفت: این مبلغ در قالب تسهیلات بازسازی منازل و واحدهای خسارت دیده وارد شهرستان شده و قطعا باعث رونق کسب و کار و تولید خواهد شد.

,

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما بافت های فرسوده است و این سیل باعث شد خیلی از دارندگان بافت فرسوده برای بازسازی منازل خود دست به کار شوند و حتی افرادی که برای نوسازی اقدام کنند می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن برای دریافت وام نوسازی اقدام کنند.

,

بخشدار مرکزی شهرستان بهار در خصوص وام بخش کشاورزی نیز گفت: به باغات کشاورزی در بخش مرکزی از بارندگی های ابتدای سال خسارت وارد شد که به همین جهت یک میلیارد و 50 میلیون تومان وام کشاورزی به کشاورزان و باغداران اعطا شد که بخشی از آن نیز بلاعوض بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه