اخبار داغ

استاندار البرز خبر داد:

البرز عهده‎دار مسئولیت اعزام 37 هزار زائر اربعین شد/ ثبات دولت عراق و حذف ویزا 2 عامل استقبال زائران حسینی

البرز عهده‎دار مسئولیت اعزام 37 هزار زائر اربعین شد/ ثبات دولت عراق و حذف ویزا 2 عامل استقبال زائران حسینی
عزیزالله شهبازی گفت: ثبات دولت عراق نقش بسیار موثری در حضور چشمگیر زائران حسینی در کربلای معلی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین با اشاره به اینکه البرز در اربعین 98، مسئولیت اعزام 37 هزار نفر از زائران کربلا را بر عهده دارد، گفت: باید شرایط اسکان، حمل و نقل، امنیت و پذیرایی برای این زائران را فراهم کرد.  
 
عزیزالله شهبازی به لزوم برگزاری جلسه های هماهنگی بین کمیته های ستاد اربعین اشاره کرد و افزود: همانگونه که در سیل جاری مسئولین استان به خوبی توانستند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند، باید برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین را نیز در دستور کار قرار دهند.  
 
وی حذف ویزای اربعین را رویکرد مناسبی برای استقبال هر چه بیشتر از اربعین دانست و اظهار داشت: باید رفاه و آرامش در این سفر معنوی را به خوبی اتخاذ کرد و رصد دقیق گزارش ها نشان می دهد ستاد اربعین در البرز روند بسیار خوبی در اجرای برنامه ها دارد.  
 
استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه حتی عدم امکانات از میزان عشق به اهل بیت (ع) و حضور در اجتماع بزرگ اربعین کم نمی کند، تصریح کرد: ثبات دولت عراق نقش بسیار موثری در حضور چشمگیر زائران حسینی در کربلای معلی خواهد داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه