اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

اعزام 25 هزار بسیجی به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی/ 600 قلم کالای اساسی به مردم منطقه کالپوش اهدا می‌شود

اعزام 25 هزار بسیجی به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی/ 600 قلم کالای اساسی به مردم منطقه کالپوش اهدا می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اهدای 600 قلم کالای اساسی به مردم منطقه کالپوش خبر داد و گفت: در سالجاری 25 هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار دوست‌محمدی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص تشریح فعالیت‌های این سازمان در مناطق محروم گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادمقاومتی، محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی و طرح کرامت فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از فعالیت 25 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی خبر داد و افزود: افراد در قالب اردوهای یک، سه، هفت و ده روزه به مناطق محروم سطح استان اعزام شدند.

,

دوست‌محمدی با بیان اینکه در هنگام وقوع سیل روزانه 600 نفر از استان به مدت دو ماه برای انجام کارهای عمرانی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند، مطرح کرد: جهادگران در قالب 32 گروه جهادی  در این مناطق فعالیت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه جهادگران در زمینه های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، آسیب شناسی و... فعالیت می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین 80 نفر در مناطق سیل زده به کارهای عمرانی مشغول هستند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه با وقوع رانش زمین در منطقه کالپوش 300 جهادگر از سطح استان به این منطقه اعزام شدند، گفت: برای ساخت 30 واحد مسکونی مختص مددجویان کمیته امداد استان سمنان برنامه ریزی کردیم.

,

دوست‌محمدی با بیان اینکه کمک های غیر نقدی مردم استان برای هموطنان سیل زده به 6 میلیارد تومان رسید، اظهارکرد: 600 قلم کالای اساسی  به مردم منطقه کالپوش اهدا می شود.

,

وی با اعلام اینکه در سال گذشته 120 پروژه عمرانی در داخل استان انجام شده است، عنوان کرد: در حال حاضر40 پروژه عمرانی و غیر عمرانی در سطح استان در دست اقدام است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ادامه داد: بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی 24 طرح را اجرا می‌کند که در قالب شهرستان سطح استان برنامه ریزی شده است.

,

دوست‌محمدی از زیباسازی180 مدرسه در سطح استان توسط جهادگران بسیجی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه