اخبار داغ

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی عنوان کرد؛

افتخارآفرینی نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی

افتخارآفرینی نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی
رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نوجوانان ایرانی توانستند در بخش‌های انفرادی کاتا و کومیته افتخار آفرینی کرده و مقام های برتر در وزن های مختلف را به دست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد سلیمی صبح امروز و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بخش کاتای انفرادی سینا احمدیان از ایران اول، یوسف سلمان از عراق دوم، متین محمدی یکتا از ایران سوم و امین نامازو از جمهوری آذربایجان توانست مقام سوم مشترک را ازآن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم در بخش کومیته حسن نیازی، امیرحسین بدیعی، محمد محمدلو و سید امیر حسینی همگی از ایران توانستند مقام‌های اول تا چهارم را کسب کنند.

,

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی، در رابطه با مدال آوران وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، اضافه کرد: رامیل بخشلیو از جمهوری آذربایجان، مهر غزاریان از ارمنستان، بهامین پیشه‌گر و علی رنجبر از ایران نیز مدال آوران این بخش بودند.

,

وی، بیان کرد: فاتیح کورت انس از ترکیه مقام اول، آبلایخان چشورسو از قزاقستان مقام دوم، پویا علی‌مردانی از ایران و روسلان غفارلی از جمهوری آذربایجان در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

,

سلیمی، با اشاره به مقام آوران وزن منفی ۶۳ کیلوگرم اظهار کرد: فاریک یورو عمور از ترکیه، آذر تاپدیقلی از جمهوری آذربایجان، مهدی شیرزاد از ایران، آیدوس موخات از قزاقستان توانستند مقام‌های اول تا چهارم را کسب کنند.

,

وی، در رابطه با کسب مدال‌های اول تا چهارم در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم گفت: همچنین امیر محمد کاظمی و پوریا فالودی هر دو از ایران و امیت ارجان از ترکیه و تیقران هامبردزویان از ارمنستان به ترتیب موفق به کسب مدال شدند.
رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی، در پایان کامیل عثمانو از قزاقستان، فورکان گنچ کادیر از ترکیه، مبین پورحیدر و محمد طاها مسلمی وراکی هر دو از ایران را مقام آوران وزن مثبت ۷۰ اعلام کرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه