اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

با مقاومت راه نفوذ دشمن به حوزه تربیتی بسته می شود/ آمریکا و همپیمانانش تجربه پاسخ ایران را دارند

با مقاومت راه نفوذ دشمن به حوزه تربیتی بسته می شود/ آمریکا و همپیمانانش تجربه پاسخ ایران را دارند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز محور مقاومت بسیار قوی است که باید مقاومت در امر آموزش توسط مجموعه تربیتی جامعه قوی تر شود تا دشمنان نتوانند نفوذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با تبریک به مناسبت هفته دفا مقدس، اظهار کرد: حدود ۳۸ سال گذشته با فرمام امام خمینی(ره) شکست حصر آبادان با عملیات ثامن الئمه و رمز نصر من الله و فتح قریب در شمال آبادان شروع شد که نتیجه پیروز بخشی برای جمهوری اسلامی ایران داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرمانده سپاه امام صاقد(ع) استان بوشهر گفت: دوران دفاع مقدس فضایی برای اهاد مردم و قشرهای مختلف ایجاد کرد که در آن دوران سیر تکامل ارزشی شاهد بودیم و خدادوند نصرت های خود را در جبهه ها به رزمندگان نشان می داد.

,

رزمجو با بیان اینکه دفاع مقدس برای همه رزمندگان دانشگاه بود، افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بود که بهارزش ها و تعالیم انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام به همه مردم آموزش داده شد و امروز در بسیاری از مدیریت ها از این تعالیم استفاده می شود.

,

وی با اشاره به حضور جوانان در عرصه های مختلف کشور در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نخستین رزمندگانی که وارد جبهه های حق علیه باطل شدند و قدم در عرصه  جهاد و شهادت فی سبیل الله شدند قشر جوان بود که امروز نیز جوانان و اقشار مختلف جامعه آمادگی دارند تا در هر سنگری برای دفاع از اسلام حضور پیدا کنند.

,

فرمانده سپاه استان بوشهر ابراز کرد: نکته ای قابل توجه آمریکا و کشورهای تحت امر آن باید بیان کنم که تحت هیچ شرایطی جرات نخواهند داشت کوچکترین اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، اگر اقدام احمقانه ای انجام دهند با کوبنده ترین پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجهه خواهند شد.

,

وی ادامه داد: آمریکا، انگلیس و همپیمانانشان در منطقه و جهان تجربه پاسخ جمهوری اسلامی ایران دارند.

,

با مقاومت راه نفوذ دشمن به حوزه تربیتی بسته می شود

, با مقاومت راه نفوذ دشمن به حوزه تربیتی بسته می شود,

رزمجو اضافه کرد: دشمن با توجه به اینکه از مسیر جنگ نمی‌تواند به انقلاب آسیب وارد کند از طریق کودکان و فرهنگ قصد ورود و آسیب به نظام را دارد و سپاه در استان این آمادگی را دارد تا با همکاری آموزش و پرورش، دانش آموزان را برای انقلاب آماده کند.

,

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اثرگذار در انقلاب است یادآور شد: امروز محور مقاومت بسیار قوی است که باید مقاومت در امر آموزش توسط مجموعه تربیتی جامعه قوی تر شود تا دشمنان نتوانند نفوذ کنند و سپاه در زمینه تربیتی قصد کمک به آموزش و پرورش را دارد تا بتواند خدمتی به نسل آینده انقلاب کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه