اخبار داغ

واکنش تند شهردار ارومیه خطاب به اختلاف افکنان قومی

واکنش تند شهردار ارومیه خطاب به اختلاف افکنان قومی
شهردار ارومیه خطاب به اختلاف افکنان قومی شهر، واکنش تند نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمد حضرت‌پور در مراسم بهره برداری از شهربازی چی چست گفت: روزی سکوت خودم را در برابر اختلاف افکنان قومی در ارومیه خواهم شکست، کاری نکنند مدارک اختلاف افکنان را رسانه‌ای کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز،,

وی، افزود: بیایید برای پیشرفت شهر به شهرداری کمک کنید نه اینکه هرروز شهرداری را با حاشیه درگیر کنید.

,

شهردار ارومیه با انتقاد از افرادی که به دنبال بی اعتماد کردن مردم به مدیریت شهری ارومیه هستند، بیان کرد: توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و  همدلی صورت گرفته که باید همه ما به سمت تقویت آن حرکت کنیم.

,

وی اضافه کرد: هم اکنون در سایه توسعه صنعت گردشگری، سطح اسکان اتاق های هتل های ارومیه کمتر از ۸۰ درصد نیست که به دنبال ارتقای این رقم با جذب بیش از پیش گردشگر خارجی نیز هستیم، با ورود گردشگر و توسعه صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه ها به ویژه در حوزه حمل و نقل و اشتغال خواهیم بود.

,

شهردار ارومیه با اشاره به طرح سرمایه گذاری میدان امام (ره) و حواشی ایجاد شده برای آن، اظهار کرد: این طرح با سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۶ هزارنفر از جوانان شهر، طرحی عظیم بود که عده ای اجازه اجرای آن را به بهانه های واهی ندادند و مانع اجرای این طرح عظیم شدند.

,

حضرت پور گفت: بزرگترین پروژه های شهرداری توسط بنیاد تعاون ناجا و موسسه امین سپاه به‌صورت ایثارگرانه اجرا می‌شود و در حال حاضر هفت کیلومتر از  کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان  ۲۲۷  هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

,

وی در خصوص شهربازی ارومیه نیز بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه در ۱۷ قسط خریداری شد که البته در این خصوص نیز شایعه های زیادی وجود دارد ولی ما به کار خود برای توسعه شهر ادامه می دهیم.

,

وی با اشاره به برگزاری موفق لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه افزود: این مسابقات به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد و کسی دیگر به غیر از این مجموعه ها و فرد در برگزاری مسابقات نقشی نداشت و هرکسی ادعایی دارد، حرفهایش بی اساس است.

,

در این آیین، شهربازی چی چست ارومیه با سرمایه گذاری شهرداری و با استفاده از لوازم روز دنیا به بهره برداری رسید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه